Takk for støtte og klemmer, fine fine dere
Setter veldig pris på det, og på denne gruppen. Akkurat nå er jeg bare helt tom. Det er sikkert tidlig å føle det slik, dette var bare mitt andre innsett, og jeg har bare holdt på med IVF i 5 måneder. Likevel er jeg helt resignert. IVF kommer jo på bakgrunn av nesten 1,5 år med prøving, og ikke én eneste gang har jeg sett to streker på en test. Selv om det ikke er funnet noe åpenbar grunn til det. Jeg føler jeg har brukt alle mine krefter på dette prosjektet, jeg har endret kosthold, brukt drøssevis av penger på legetimer, tester og dyre kosttilskudd, jeg har kuttet ned på kaffe og alkohol og researchet meg blå og gul. Jeg tipper jeg har lest flere forskningsartikler enn jeg gjorde i forbindelse med masteroppgaven min! Og så skjer det liksom likevel ingenting. Det er helt uforståelig.
Jeg vet godt at andre her har holdt på ennå lenger, så jeg vil ikke klage for mye. Bare vit at dere alle er krigere! Og jeg utrolig glad for alle her som har fått positive resultat 
Nå må vi bestemme oss for veien videre, for det må jo gå én gang?!? Skal vi for eksempel ta endometrie-testen fra Aleris for 6200 for å se etter betennelse og forhøyede NK celler, selv om det gjør at vi mister en syklus? Eller skal vi kjøre samme protokoll med lavdose Prednisolon for vårt siste embryo hos Riksen så fort vi får plass, og håpe at det likevel er nok? Jeg klarer ikke helt å bestemme meg.