Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Normal
Meldte inn negativt forsøk til sykehuset på tirsdag, og jeg hadde allerede fått mensen på mandag. Først på torsdag fikk jeg snakket med sykehuset på telefon (var noe geier med callback som ikke fungerte) og fikk gå rett på nytt fryseforsøk.Onsdagen var jeg så sikker på at det ble ny ventesyklus og jeg gikk litt i kjelleren av å tenke «da ble det ikke noe 2025 baby heller» siden jeg ikke ble ringt opp av sykehuset for å planlegge. Men så ordnet alt seg i går litt sånn i hu og hast etter trøblete callback
Meldte inn negativt forsøk til sykehuset på tirsdag, og jeg hadde allerede fått mensen på mandag. Først på torsdag fikk jeg snakket med sykehuset på telefon (var noe geier med callback som ikke fungerte) og fikk gå rett på nytt fryseforsøk.
Onsdagen var jeg så sikker på at det ble ny ventesyklus og jeg gikk litt i kjelleren av å tenke «da ble det ikke noe 2025 baby heller» siden jeg ikke ble ringt opp av sykehuset for å planlegge. Men så ordnet alt seg i går litt sånn i hu og hast etter trøblete callback