Februar 2025

Skogsjente

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Assistert-jentene
Flere som skal i gang med forsøk i februar og vil skravle litt i gruppa sammen? Selv har jeg ventet siden november, så begynner å bli rimelig klar for nytt forsøk nå :joyful:

Februar 2025

Legg inn info som følgende:
Brukernavn - Alder - Barn man prøver på - Klinikk - Forsøk nr - Medisiner - ca. dato oppstart/innsett

Venter på oppstart

Skogsjente - 30 år - Barn1 - Porsgrunn - Fryseforsøk fra forsøk 1 (innsett 5) - Cyclogest, prednisolon, albyl-e - innsett uke 9

Juletre34 - 34 - B2 - Spiren Trondheim - Uttak nr. 2, kort protokoll - Bemfola, Ganirelix, Ovitrelle, Cyclogest - stimulering begynner i slutten av januar.

Prøvenr2- 37- B2- Aleris- FER1- ikke fått plan enda

Cappuccino, 32, B1, OUS, IVF#1 med lang protokoll - Gonapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle, Cyclogest og Albyl-e. Oppstart 29/12, innsett uke 6

Museline - 33 - B1 - hus - #2 - fryseforsøk naturlig syklus

Stimulerer
Gravid - 26 - barn 2 - Ullevål - Forsøk 1, lang protokoll - Gonapeptyl, Gonal F, Prednisolon, Ovitrelle, Cyclogest - innsett: 6. februar

Ruger

Totalfrys

Avbrutt

Gravid

Ikke gravid

Videre til mars

Last edited:
Endelig februargruppe, takk som ordner:Heartred skjønner godt du er klar for forsøk da! Jeg begynte på Gonapeptyl og lang protokoll 30. desember, og skal på første UL-kontroll i morgen:love017

Gravid - 26 - barn 2 - Ullevål - Forsøk 1, lang protokoll - Gonapeptyl, Gonal F, Prednisolon, Ovitrelle, Cyclogest - innsett: 6. februar

Juletre34 - 34 - B2 - Spiren Trondheim - Uttak nr. 2, kort protokoll - Bemfola, Ganirelix, Ovitrelle, Cyclogest - stimulering begynner i slutten av januar.

Endelig februargruppe, takk som ordner:Heartred skjønner godt du er klar for forsøk da! Jeg begynte på Gonapeptyl og lang protokoll 30. desember, og skal på første UL-kontroll i morgen:love017
Du har jammen holdt på og ventet en stund allerede du da! Masse masse lykke til på kontroll imorgen! Er det sånn at du starter på gonal f imorgen hvis kontrollen viser at du er nedregulert? Kan ikke så mye om lang protokoll :bag:

Du har jammen holdt på og ventet en stund allerede du da! Masse masse lykke til på kontroll imorgen! Er det sånn at du starter på gonal f imorgen hvis kontrollen viser at du er nedregulert? Kan ikke så mye om lang protokoll :bag:
Tusen takk, er så spent! Jeg har lurt på og prøvd å finne ut av det selv, men etter det jeg har skjønt nå, så virker det som jeg skal starte på gonal F i morgen hvis jeg er nedregulert :love017 har overhodet ingen bivirkninger av nedreguleringen, så jeg håper det har fungert selvom:whacky011

Tusen takk, er så spent! Jeg har lurt på og prøvd å finne ut av det selv, men etter det jeg har skjønt nå, så virker det som jeg skal starte på gonal F i morgen hvis jeg er nedregulert :love017 har overhodet ingen bivirkninger av nedreguleringen, så jeg håper det har fungert selvom:whacky011
Lykke til imorgen, jeg krysser fingre :Heartred

Hei! Jeg hadde mitt første uttak 13.januar men det ble totalfrys. Endte til slutt med 2 blastocyst på frys, så nå venter jeg på TR. Skal melde klinikken da og få plan, så blir det vel insett rundt midten av februar tenker jeg. Jeg er ny i dette så ikke sikkert jeg skriver riktig:

Hei! Jeg hadde mitt første uttak 13.januar men det ble totalfrys. Endte til slutt med 2 blastocyst på frys, så nå venter jeg på TR. Skal melde klinikken da og få plan, så blir det vel insett rundt midten av februar tenker jeg. Jeg er ny i dette så ikke sikkert jeg skriver riktig:

Velkommen hit og gratulerer med 2 blastoer :love7 Blir spennende med første innsett etterhvert!

Denne gruppen har jeg ventet på - endelig :Heartred :happy: Takk for at du opprettet og vil holde i gruppen Skogsjente :love2

Cappuccino, 32, B1, OUS, IVF#1 med lang protokoll - Gonapeptyl, Gonal-F, Ovitrelle, Cyclogest og Albyl-e. Oppstart 29/12, innsett uke 6.

Masse lykke til i morgen :Heartpink krysser fingrene for at du er nedregulert og kan begynne på hormoner :smiley-angelic001

Så spent på dine vegne :smiley-angelic001 stemmer, timen min er på onsdag for å sjekke om jeg er nedregulert. Jeg er så klar for neste steg i denne prosessen nå atte hjelp :hilarious::happy:
Så spennende!! Det skjønner jeg, så enig! Håper vi begge er nedregulert :love017

Ååh jeg kjenner meg så shaky om dagen.. nå begynner jeg på sprøytene igjen i morgen. Å vite nøyaktig når mensen er på riktig stadiet er virkelig vanskelig altså. Jeg har så rare blødninger. Lite blødninger, plutselig rødt, så rosa, brunt innimellom. Så mye rart. Men nå begynner jeg i morra. Så får det bare stå til. Så da begynner jeg med en gang å stresse med når vi kanskje skal til Trondheim igjen. Denne gangen er det vanskelig med barnevakt. Alle er bortreist og jeg får så vondt av å sette henne igjen med noen som jeg ikke vet om hun føler seg trygg med... Syns dette er så vanskelig :Heartred

Jeg hadde et håp, og har lagt en plan for, fryseforsøk nå i januar, men mensen lar vente på seg etter stimulering + total frys i nov/des. så nå begynner jeg å bli lei av venting.

Men siden det ser ut som det drar seg mot å bli innsett i februar melder jeg meg inn her og vil henge med dere!

Frøken66 - 28 - B1 - St.Olav - FER#1 av ICSI#3 - Progynova, Cyclogest - venter på ny syklus.

Back
Topp