Februar 2019 har fått skjult undergruppe. Klikk her for å se hvordan du får tilgang!

Ikke i bruk

Forumet er livet
Februar 2019 har et skjult/hemmelig forum som kun aktive brukere kan se og delta i. :)

Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

  • Du må ha laget deg et nick
Se her hvordan du lager ett eget nick
  • Du må stå oppført på terminlisten
Terminlisten til gruppen finner du her
  • Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen
  • Du må ha vært medlem på Babyverden forum i minimum 1 måned.
  • Ved inaktivitet/lite aktivitet på det skjulte forumet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.
Det er de som er en del av den skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til Forumansvarlig Tamara hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang:

- Send pm til Tilgangsansvarlig! VIKTIG: Send pm, ikke be om tilgang i denne tråden!

Tilgangsansvarlig for denne gruppen er Kissypooh <-- Klikk på navnet for å sende pm.


Når du er godkjent til gruppen vil det dukke opp en egen gruppebanner under avatarbildet ditt :)En godkjenning kan ta fra 1-3 dager!


____________________

Slik sjekker du hvor mange innlegg du har :

Bruk søkefunksjonen:

http://forum.babyverden.no/search/6408604/?searchform=1

Stikkord -
La den være blank
Skrevet av medlem - Skriv inn nicket ditt
Nyere enn - La den være blank
Søk i underforumene - Velg termingruppen din

Tell :)

___________________



Jeg vil bare få presisere at reglene som er satt for å få tilgang til skjult gruppe er satt av moderatorteamet med tanke på deres eget beste. ;)

Dere kan, som en samlet gruppe, endre på to av reglene. Hvor lang tid man har vært medlem, og hvor mange innlegg man har skrevet, før man kan få tilgang til skjult.
F.eks kan man øke til 150 innlegg og samtidig sette ned til 2-3 uker. 2 uker må man minimum ha vært medlem, det er absolutt nederste grense.
Og skal grensen for medlemstid senkes så antall innlegg økes.
Dette er noe dere i fellesskap må ta opp, diskutere og bli enige om ute i åpen gruppe.
Om reglene skal endres må jeg få beskjed per PM av tilgangsansvarlig med link til der dette har blitt diskutert i gruppen deres.

Husk at skjult gruppe er DERES gruppe der DERE SAMMEN bestemmer. Eneste vi i moderatorteamet bestemmer er at man må ha vært medlem en viss tid og ha ett vist antall innlegg + ett brukernavn. Dette er kun med tanke på deres eget beste.

-------

Det er flere som kan oppleve at de har fått tilgang, men så mistet den igjen.. Nei, det er appen som tuller og krøller dessverre.

TIPS: Logg deg inn via nettleser. Gå inn på det skjulte rommet deres og velg "følg forum" øverst mot høyre. Da blir det lettere å finne det i appen ;)
Du blir kun fjernet fra skjult gruppe om du er inaktiv over en lenger periode eller du ber om det selv.
 
Last edited:
upload_2018-7-5_21-2-35.png

Skjult gruppe dukker opp her når dere har fått tilgang.
I tillegg får dere denne banneren under nicket deres når dere har fått tilgang.

upload_2018-7-5_21-3-43.png
 
Skal ha fått tilgang, men finner ikke gruppa? Er kun på mobil[emoji4]

Hei!

Dette er et kjent problem som oppstår i appen.
Løsningen er å logge seg inn via nettleser, finne det skjulte forumet og følge forumet ved å trykke på "watch forum" - da vil det dukke opp igjen i appen. Rar løsning, men den virker :) Du har iallfall tilgang!
 
Hei.
Både våre leker, den skjulte gruppa og våre bilder og dagbøker er borte fra appen på tlf min.

Hva gjør jeg?
 
Hei.
Både våre leker, den skjulte gruppa og våre bilder og dagbøker er borte fra appen på tlf min.

Hva gjør jeg?

Det er en feil som mange opplever i appen. Dersom du logger deg inn på nettleser, og velger "Watch forum" på hvert av disse underforumene, vil de dukke opp igjen i appen :)
 
Jeg fulgte skjult forum, men nå er det borte. Ser det ikke i nettleser heller. Hva kan være problemet da? Har prøvd å logge inn og ut flere ganger
------
fikk til etter restart av mobil
 
Last edited:
Det er en feil som mange opplever i appen. Dersom du logger deg inn på nettleser, og velger "Watch forum" på hvert av disse underforumene, vil de dukke opp igjen i appen :)

Det virker ikke hos meg..
 
Prøver å bruke søkefunksjonen for å få opp innlegg, men ser at det er endel som mangler. Det er dumt. Er.vanskelig nok som det er å få 50 innlegg i en relativt stille gruppe, men enda vanskeligere når man ikke får telling for alle innlegg..
 
Jeg "søkte" om tilgang til skjult via melding til tilgangsansvarlig torsdag forrige uke, men ikke hørt noe. Pleier det å ta så lang tid her inne? Andre termingrupper har vært raskere enn dette.
 
Jeg "søkte" om tilgang til skjult via melding til tilgangsansvarlig torsdag forrige uke, men ikke hørt noe. Pleier det å ta så lang tid her inne? Andre termingrupper har vært raskere enn dette.
Hvor lang tid tok det egentlig? Jeg ba om tilgang 31 oktober.. I tråden stor det at 1-3 dager er vanlig. Jeg ser at tga er innom forumet nærmest daglig, så lurer jo litt på hvor det stopper opp egentlig..
 
Jeg er også tilgangsansvarlig (fra november), så det er bare å sende mail til meg også altså :)
 
Hvis man mister tilgangen, må man gjøre noe spes for å få den tilbake?
 
Hvis man mister tilgangen, må man gjøre noe spes for å få den tilbake?
Har sendt deg en pm, men foreløpig er kravet følgende:

  • Du får en karantenetid på 14 dager, dette er av hensyn til admin.
  • Du må skrive 50 nye innlegg på den åpne gruppa – februar 2019*
  • Når det har gått 14 dager, og du har skrevet 50 nye innlegg på åpent, kan du sende tga en forespørsel om tilgang via privat melding.


Vi tar opp dette kravet i en egen tråd på skjult slik at alle brukerne der inne kan si hva de mener.
 
Back
Topp