Så bildet ditt i fødelista, for ei lita skjønn jente! Har alt gått bra?Jeg sluttet ikke på pilla før 12. juni :-O Allikevel kom min lille prinsesse i februar og er 3,5 måned allerede :-D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så bildet ditt i fødelista, for ei lita skjønn jente! Har alt gått bra?Jeg sluttet ikke på pilla før 12. juni :-O Allikevel kom min lille prinsesse i februar og er 3,5 måned allerede :-D
Takk :-D Ja, etter forholdene har alt gått ganske braSå bildet ditt i fødelista, for ei lita skjønn jente! Har alt gått bra?
Så bra! Må være en utrolig tøff start for alle involverte! Kjenner et tvillingpar født i uke 31 som veide rundt 1 kg. Utrolig tøff start og litt komplikasjoner i ettertid, men nå er de 1,5 år og helt nydelige, friske, raske jenter med helt normal utviklingTakk :-D Ja, etter forholdene har alt gått ganske braFriske igjen begge to. Litt startvansker, men går seg bra til
Ellers er ho nå en glad frøken med sine 4000 gram og 53 cm. Nyoperert for lyskebrokk, så nå skal alt være i orden. Bare koser oss og sover og spiser!
Ja, det var tøft en stund. Både svangerskapet, og utfallet av det. Men når vi ser tilbake, så er det så absolutt verdt det. Det er utrolig hva disse små tåler også! Det er godt å høre at det går bra med andre ogsåSå bra! Må være en utrolig tøff start for alle involverte! Kjenner et tvillingpar født i uke 31 som veide rundt 1 kg. Utrolig tøff start og litt komplikasjoner i ettertid, men nå er de 1,5 år og helt nydelige, friske, raske jenter med helt normal utvikling![]()
Godt å høre!Ja, det var tøft en stund. Både svangerskapet, og utfallet av det. Men når vi ser tilbake, så er det så absolutt verdt det. Det er utrolig hva disse små tåler også! Det er godt å høre at det går bra med andre ogsåDa tar man det litt mer med ro. Kan være utfordrende å ha en prematur i hus, men det jevner seg mer og mer ut heldigvis. Sterk frøken med fin utvikling her også!