Februar 2014 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Hei,
Lucyna- i følge moderator skal du ha fått tilgang for ca en mnd siden, om du er på mobilappen er det mulig du må avinstallere den og legge den inn på nytt for å få tilgang. Si fra til meg om det ikke fungerer, så skal jeg ta kontakt med moderator igjen :)

Snykvit - Jeg finner ingen PM fra før jul fra deg, så beklager at du har måttet vente, eneste PM jeg kan finne fra deg fikk jeg varsel om på mai og app i dag. Nicket ditt er iallefall gitt til moderator nå så da regner jeg med det er på plass ganske så kjapt her :)
 
Jeg har sendt pm ang tilgang til skjult gruppe, men ikke fått svar?
 
*dytt*


Februar-14 mamma <3
 
Hei:) er jeg kvalifisert for tilgang til den skjulte gruppa? :)

Sent from my D5503 using BV Forum mobile app
Hei!
For å få tilgang til den skjulte gruppen må du ha 50 innlegg på forumet og stå på terminlisten.
Du har ikke nok innlegg for å få tilgang, du mangler 32 innlegg. når du oppfølger kriteriene, sender du en personlig melding til tiia85.=)
 
Hvem sender jeg meld til om tilgang til skjult forum? :)
 
Ohhh, det blir din nye tittel neste gong: miss orakelet ;)
 
Ohhh, det blir din nye tittel neste gong: miss orakelet ;)
Hahaha, kallenavnet mitt blant mine tidligere kullvenninner er bente orakel :p var det noe de lurte på var det bare å spørre meg, jeg kunne svare på alt :p
 
  • Liker
Reactions: EJ
Hahaha, kallenavnet mitt blant mine tidligere kullvenninner er bente orakel :p var det noe de lurte på var det bare å spørre meg, jeg kunne svare på alt :p

Så da er eg inne på noko da altso :p :) Eg var sexologen til venninene mine :p
 
Så da er eg inne på noko da altso :p :) Eg var sexologen til venninene mine :p
Haha, tviler ikke :p

Ja, jeg liker å ha oversikt over ting. Er en grunn til at jeg ikke kan ha en ulest tråd her inne, kan jo være jeg går glipp av viktig informasjon ;) også husker jeg det meste jeg har lest da.
 
Haha, tviler ikke :p

Ja, jeg liker å ha oversikt over ting. Er en grunn til at jeg ikke kan ha en ulest tråd her inne, kan jo være jeg går glipp av viktig informasjon ;) også husker jeg det meste jeg har lest da.

Litt sånn fotografisk minne?? You luckey bastard! :p
 
Litt sånn fotografisk minne?? You luckey bastard! :p
Litt... Men det har tapt seg :p på barne og ungdomsskola kunne jeg huske akkurat hvordan side jeg hadde lest hva osv. Sliter litt mer med det nå :p også er jeg generelt blitt mer glemsk nå..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp