Februar 2014 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.
Er det noe sted man kan "se" hvor mange innlegg man har hatt på formuene her? Aner ikke om det nærmer seg 50 eller ikke..
 
Er det noe sted man kan "se" hvor mange innlegg man har hatt på formuene her? Aner ikke om det nærmer seg 50 eller ikke..
På profilsiden din har du en fane som heter "innlegg", der kan du telle deg gjennom hvor mange du har i feb14:)
 
Får plutselig ikke skrevet innlegg på den skjulte gruppen. Men får lest og svart..?


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Får plutselig ikke skrevet innlegg på den skjulte gruppen. Men får lest og svart..?


Sent from my iPhone using BV Forum

Prøv å trykk på den "marker alle lest" knappen... Da får eg det til...
 
Tar det veldig lang tid å få tilgang etter man har spurt om tilgang? Jeg har 176 innlegg og vært medlem i over 1 måned, så jeg burde vel ha rett på tilgang på den skjulte gruppen? Har sendt melding(fant ikke pm, så startet en samtale) til tilgangsansvarlig, men har ikke fått svar. Har også krysset av februar 2014 når man går inn på "finn skjulte grupper" er det noe annet jeg skal gjør for å få tilgang?
 
Tar det veldig lang tid å få tilgang etter man har spurt om tilgang? Jeg har 176 innlegg og vært medlem i over 1 måned, så jeg burde vel ha rett på tilgang på den skjulte gruppen? Har sendt melding(fant ikke pm, så startet en samtale) til tilgangsansvarlig, men har ikke fått svar. Har også krysset av februar 2014 når man går inn på "finn skjulte grupper" er det noe annet jeg skal gjør for å få tilgang?
Burde ikke ta lang tid, så lenge du står på terminlisten, har 50 innlegg her inne i termingruppa og har vært medlem over en måned oppfyller du kriteriene. Pm og samtale er samme greia, så det skal være greit. Lenge siden du sendte? Kanskje tiia85 ikke har vært innom i jula.. Ville hørt med moderator stine om jeg var deg.
 
Burde ikke ta lang tid, så lenge du står på terminlisten, har 50 innlegg her inne i termingruppa og har vært medlem over en måned oppfyller du kriteriene. Pm og samtale er samme greia, så det skal være greit. Lenge siden du sendte? Kanskje tiia85 ikke har vært innom i jula.. Ville hørt med moderator stine om jeg var deg.

sendte den 23. desember, men har jo vært jul osv så kan vær hun ikke har vært pålogget i julen :)
 
Dytter litt på denne igjen for de som venter på tilgang...
 
Nå har de som har sendt PM fått svar og blitt videresendt til modder.
Er som det ble nevnt jula pluss litt tekniske problemer med nett/mobilnett ( Hilde og Ivar titta innom ganske heftig der jeg har tilbragt store deler av desember nemlig og det hadde litt ringvirkninger) i kombinajson med appen som har gjort at det stoppet opp litt.
:)
 
Beklager. Mini skrev visst bnj. Får ikke slettet dette innlegget så beklager!
 
Last edited:
Når får man tilgang?
Har du søkt om tilgang? Må sende melding til tiia85 og be om tilgang når man oppfyller kriteriene, så gir hun beskjed til moderatorene som da gir deg tilgang :)


Februar-14 mamma <3
 
Har du søkt om tilgang? Må sende melding til tiia85 og be om tilgang når man oppfyller kriteriene, så gir hun beskjed til moderatorene som da gir deg tilgang :)


Februar-14 mamma <3

Har sendt før jul. Har ikke hørt noe...
 
Har sendt før jul. Har ikke hørt noe...
Hmmm... :/ så lang tid ska d ikke ta! Ho har jo vært på etter jul og gidd folk tilgang.


Februar-14 mamma <3
 
Hei, eg er litt treg SV meg, menne sendte melding for noen uker siden og venter på tilgang...

Sent from my HTC One_M8 using BV Forum mobile app
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp