Februar 2014 har en skjult gruppe! Klikk her for å se om du kan få tilgang!

Status
Stengt for ytterligere svar.
J

Janet

Guest
Hei damer :)


Februar 2014 har en skjult/hemmelig gruppe som kun aktive brukere kan se og delta i.


Før du får tilgang må du oppfylle disse kriteriene:

- Du må ha laget deg et nick
- Du må ha skrevet minimum 50 innlegg i termingruppen (svar på tråder teller også som innlegg.)
- Du må ha vært medlem på BV i minimum 1 måned.
- Du må stå oppført på terminlisten
- Ved inaktivitet/lite aktivitet over 30 dager kan tilgangen din bli fjernet.(10 innlegg eller mindre.)

Det er de som er en del av den Skjulte gruppen som til enhver tid er ansvarlig for å gi beskjed til meg (Forumansvarlig) hvis noen brukere ikke skal ha tilgang.

Hvis du mener du oppfyller disse kriteriene og vil søke om tilgang, gjør følgende:
- send pm til tilgangsansvarlig tiia85 og deretter følger du stegene nedenfor.


1.png




2.png

Det ligger en egen topptråd inne på den skjulte gruppen som viser hvem som er medlem.

OBS. Det kan ta noe tid før du får tilgang etter du har bedt om tilgang. Den første moderatoren som ser du har bedt om tilgang vil enten gi deg tilgang eller sende deg pm som forteller at du ikke oppfyller kriteriene.

Hvis du får tilgang vil du opp en ekstra gruppe ovenfor terminforumet i lag med gruppene "lukket rom", "våre bilder" og "våre dagbøker".

Hvis du ikke får opp den skjulte gruppen på appen, prøv å logge av og på igjen. Hvis du enda ikke finner den, send Forumansvarlig Janet en pm.
 
Hvem er tilgangsansvarlig her?
 
Bre tre uker igjen til jeg får tilgang da :finger004 haha laughing4
(masse kule smileys når jeg er på pcen gitt ) ;)
 
NB: Da jeg sendte forespørsel første gang lå det inne et kryss, jeg måtte ta bort dette og krysse av på nytt og så trykke lagre. Da kom "Request Pending", som betyr at forespørselen din venter på godkjenning. Om det ikke står "Request Pending" må du altså forsøke å sende igjen.
:)
 
skal man sende en vanlig melding til tiia85 ?
 
jeg hadde adgang, men nå ser jeg den ikke igjen?? hva skjer? har jo alle kriteriene jeg..
 
Hm.. Vet ikke om jeg har nok innlegg i år, så må vel henge i stroppen...
 
Har sendt ny request da brukeren min tydeligvis er nullstilt... Håper de greier å fikse det!
 
Jeg fant ut av det, en må inn på sin egen profil, så står det under bildet ditt! :)
Jeg har 2478 innlegg.. Men de er jo ikke inne i denne gruppa alle sammen liksom :p Men det spiller ingen rolle? Trodde av en eller annen grunn at de 50 innleggene må være inne i februar 2014.. :p


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3
 
Jeg har 2478 innlegg.. Men de er jo ikke inne i denne gruppa alle sammen liksom :p Men det spiller ingen rolle? Trodde av en eller annen grunn at de 50 innleggene må være inne i februar 2014.. :p


*********************************
Jente født 24.02.2011 <3
Gravid igjen, med termin 21.02.2014 <3


Nei, de må vel ikke være det?
Alle mine er iallfall ikke det! ;)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Back
Topp