Februar ❤️

6 egg var modne og 5 ble befruktet.
Foreløpig innsett av et 5-dagers på søndag.

Backup-planen er 2stk 3-dagers på fredag. Hører fra laboratoriet på fredag om de skulle skje.

Nå begynner jeg å bli stresset.

Også litt oppbåst i dag. Hjelper ikke at jeg hadde kake til frokost.

I går spiste jeg masse egg, popcorn, tomatsuppe og poweraid. Tror jeg skal ha poweraid og egg til lunsj i dag også.
 
6 egg var modne og 5 ble befruktet.
Foreløpig innsett av et 5-dagers på søndag.

Backup-planen er 2stk 3-dagers på fredag. Hører fra laboratoriet på fredag om de skulle skje.

Nå begynner jeg å bli stresset.

Også litt oppbåst i dag. Hjelper ikke at jeg hadde kake til frokost.

I går spiste jeg masse egg, popcorn, tomatsuppe og poweraid. Tror jeg skal ha poweraid og egg til lunsj i dag også.
Så bra med 5 befrukta!! Heier på deg ❤️

Hva håper du mest på? 2 stk 3-dagers eller en blasto på søndag?
 
Har vært til samtale igjen idag, med plan for en ny oppstart. Skal gjennom noe som heter androgen priming, noe som vil si at jeg skal bruke en testosteron krem daglig i to måneder. Dette skal visstnok hjelpe til å rekruttere flere follikler. Siden det er over så lang tid, så har jeg gått gjennom supplementene til «It starts with the egg» og kjøpt inn til det som hun beskriver som advanced fertility plan. For nå blir det plutselig ikke uttak før i juni, og da rekker jeg jo å gå på feks coq10 i 3 mnd.

Usikker på hva jeg forventer. Jeg har jo alltid troen på at denne gangen skal det gå, ellers hadde vi jo ikke gjort det. Men idag sa legen at det ikke var sikkert at det var meningen vi skulle ha flere barn.. Vi har ihvertfall to forsøk igjen, og krysser fingrene for at ett av de fungerer. Men synes det er uendelig lenge til juni.
 
Har vært til samtale igjen idag, med plan for en ny oppstart. Skal gjennom noe som heter androgen priming, noe som vil si at jeg skal bruke en testosteron krem daglig i to måneder. Dette skal visstnok hjelpe til å rekruttere flere follikler. Siden det er over så lang tid, så har jeg gått gjennom supplementene til «It starts with the egg» og kjøpt inn til det som hun beskriver som advanced fertility plan. For nå blir det plutselig ikke uttak før i juni, og da rekker jeg jo å gå på feks coq10 i 3 mnd.

Usikker på hva jeg forventer. Jeg har jo alltid troen på at denne gangen skal det gå, ellers hadde vi jo ikke gjort det. Men idag sa legen at det ikke var sikkert at det var meningen vi skulle ha flere barn.. Vi har ihvertfall to forsøk igjen, og krysser fingrene for at ett av de fungerer. Men synes det er uendelig lenge til juni.
Høres ut som bra plan!
Spesielt siden dere uansett har 2 forsøk igjen.

Forsøk 1 og 2 fikk jeg et «bra nok» blasto.
På forsøk 3 tok jeg flere vitaminet fra samme boka og endret sprøyter fra Bemfola til Menopur og hadde ukentlig akupunktur - og fikk «excellent» blasto og positiv hjemmetest.

Nå ved forsøk nr 4 har jeg ikke blitt like flink men vi får se.

Men jeg synes at q10 hjelper masse!!

Når skal du begynne med testosteronen?
 
Høres ut som bra plan!
Spesielt siden dere uansett har 2 forsøk igjen.

Forsøk 1 og 2 fikk jeg et «bra nok» blasto.
På forsøk 3 tok jeg flere vitaminet fra samme boka og endret sprøyter fra Bemfola til Menopur og hadde ukentlig akupunktur - og fikk «excellent» blasto og positiv hjemmetest.

Nå ved forsøk nr 4 har jeg ikke blitt like flink men vi får se.

Men jeg synes at q10 hjelper masse!!

Når skal du begynne med testosteronen?
Åå så spennende! Og så gøy å se at q10 fungerer. Det er jo ingen garantier, og det er det heller ikke med testosteronet, men tenker at alle små ting til slutt kan ha stor nok påvirkning samlet. Så var det den akupunkturen da :p Når tok du den? Før stimulering? Under stimulering? Etter innsett?

Og jeg har og gått på Menopur! Trenger visst både FSH og LH, men denne gang skal jeg gå på Pergoveris, samme hormonene, men skal visst være mer potent? Har brukt det en gang før, men da fikk ikke (uerfaren) lege ut eggene på høyre side etter 1,5 time.

Krysser fingrene for at eggene dine ser bra ut dette forsøket og!

Og jeg begynner med testosteron allerede idag! Skal gå på det i to mnd, og så ringe inn mens og samtidig stoppe med testosteron. Så er det progynova før neste mens, og oppstart av pergoveris. Ser jeg har fått resept på gonapeptyl og Ovitrelle, så det blir nok dobbel trigger sprøyte og.
 
Åå så spennende! Og så gøy å se at q10 fungerer. Det er jo ingen garantier, og det er det heller ikke med testosteronet, men tenker at alle små ting til slutt kan ha stor nok påvirkning samlet. Så var det den akupunkturen da :p Når tok du den? Før stimulering? Under stimulering? Etter innsett?

Og jeg har og gått på Menopur! Trenger visst både FSH og LH, men denne gang skal jeg gå på Pergoveris, samme hormonene, men skal visst være mer potent? Har brukt det en gang før, men da fikk ikke (uerfaren) lege ut eggene på høyre side etter 1,5 time.

Krysser fingrene for at eggene dine ser bra ut dette forsøket og!

Og jeg begynner med testosteron allerede idag! Skal gå på det i to mnd, og så ringe inn mens og samtidig stoppe med testosteron. Så er det progynova før neste mens, og oppstart av pergoveris. Ser jeg har fått resept på gonapeptyl og Ovitrelle, så det blir nok dobbel trigger sprøyte og.
Jeg tok akupunktur 1 gang i uke over lenger tid. Litt forskjellig behandling hver gang - kommer an hvor er du i syklusen. Men tror det hjelper masse under stimuleringen.
Kjenner 1 som aldri fikk mensen men fikk akupunktur når hun ønsket å være gravid og ble gravid 8 uker senere. Hun har 2 barn nå - begge med hjelp av akupunktur.

Men jeg har prøvd også refleksologi (lenge siden, når vi prøvde med kun letrozole).
1 gang var jeg hos refleksolog og han bare spurte meg on jeg har blitt gravid. Jeg tok testen samme dag som var negativt men han mente at jeg er gravid. Fikk positiv test 2 dager senere. Jeg mistet senere men var litt spesielt at han kunne se at jeg er gravid før positiv hjemmetest.

Men alt koster jo. Og siden jeg er permitert akkurat nå hadde jeg ikke råd til så mye «ekstra» denne gangen.
 
Her stiger hcg enn så lenge som det skal. Ultralyd om to uker ca hvis vi kommer så langt :smiley-angelic001 Idag og igår har jeg hatt bittelitt farget utflod av og til, som gjør meg bekymret. Håper at det ikke blir noe mer.
Håper alt fortsetter å gå bra med deg! ❤️
Forstår at det er ikke gøy å se farget utflod mens gravid men det er samtidig helt vanlig og oftest ikke farlig.
 
Det blir innsett i dag. 2 stk 3-dagers.

Nå ble jeg stresset, begynte allerede å tenke om blødninger, negative tester og spontanaborter. Jeg har søster med down syndrom og så stresser jeg allerede om forskjellige syndromer i tillegg. Veldig mye som kan gå galt og har gått galt.

Men må jo tro at det kan gå og skal gå bra også, ellers hadde vi ikke gått gjennom dette nå.
 
Det blir innsett i dag. 2 stk 3-dagers.

Nå ble jeg stresset, begynte allerede å tenke om blødninger, negative tester og spontanaborter. Jeg har søster med down syndrom og så stresser jeg allerede om forskjellige syndromer i tillegg. Veldig mye som kan gå galt og har gått galt.

Men må jo tro at det kan gå og skal gå bra også, ellers hadde vi ikke gått gjennom dette nå.
Gratulerer sol ruger ❤️ Krysser fingrene for at de fester seg og utvikler seg som normalt til termin ❤️
 
Gratulerer sol ruger ❤️ Krysser fingrene for at de fester seg og utvikler seg som normalt til termin ❤️
Takk! ❤️❤️
Nå er de bare å vente.
Er mye mer rolig denne ganger - mulig fordi jeg har null job-stress siden jeg er permitert. Hehe. Førrige ganger måtte jeg kombinere hele forsøket med flyreiser og møter og alt mulig rart. Nå har jeg vært hjemme nesten hele tiden.
 
9 dpo, negativ test. Egget hadde bare delt seg 6 ganger, så da var det sikkert dårlig kvalitet denne gangen og. Sitter og Googler for å finne ut hvor jeg skal gå privat.
Er enda noen dager til testdato, krysser fingrene for deg ❤️
 
Igår fikk jeg svakere tester og på kvelden begynte jeg å blø med koagler. Enda svakere test idag og digital viser bare 1-2 (hcg var 910 på torsdag), så jeg har sluttet med medisinene. Helt knust. Jeg håper at vi klarer å mobilisere til nytt ferskforsøk. Først blir det nok litt mer utredning siden dette var SA nr 3. Men vi er virkelig på slutten av hva vi klarer, så får se hva Riksen sier ift ventetid osv.
 
Igår fikk jeg svakere tester og på kvelden begynte jeg å blø med koagler. Enda svakere test idag og digital viser bare 1-2 (hcg var 910 på torsdag), så jeg har sluttet med medisinene. Helt knust. Jeg håper at vi klarer å mobilisere til nytt ferskforsøk. Først blir det nok litt mer utredning siden dette var SA nr 3. Men vi er virkelig på slutten av hva vi klarer, så får se hva Riksen sier ift ventetid osv.
Nei nei nei! Kjære deg :Heartred Det var jo ikke sånn det skulle gå, det er så urettferdig dette her, har ikke ord:sad010
Håper dere kommer dere gjennom de neste dagene/ukene sammen og at dere har gode folk rundt dere.
Sender deg all verdens med styrkeklemmer :Heartred
 
Igår fikk jeg svakere tester og på kvelden begynte jeg å blø med koagler. Enda svakere test idag og digital viser bare 1-2 (hcg var 910 på torsdag), så jeg har sluttet med medisinene. Helt knust. Jeg håper at vi klarer å mobilisere til nytt ferskforsøk. Først blir det nok litt mer utredning siden dette var SA nr 3. Men vi er virkelig på slutten av hva vi klarer, så får se hva Riksen sier ift ventetid osv.
Jeg gråter med deg idag.. fyfaen så urettferdig det her er . Jeg håpet så inderlig at det nå var din tur <3
 
Igår fikk jeg svakere tester og på kvelden begynte jeg å blø med koagler. Enda svakere test idag og digital viser bare 1-2 (hcg var 910 på torsdag), så jeg har sluttet med medisinene. Helt knust. Jeg håper at vi klarer å mobilisere til nytt ferskforsøk. Først blir det nok litt mer utredning siden dette var SA nr 3. Men vi er virkelig på slutten av hva vi klarer, så får se hva Riksen sier ift ventetid osv.
Ånei, så uendelig urettferdig denne reisen er! Har ingen ord, utrolig trist på deres vegne. Sender deg mange klemmer ❤️
 
Nei nei nei! Kjære deg :Heartred Det var jo ikke sånn det skulle gå, det er så urettferdig dette her, har ikke ord:sad010
Håper dere kommer dere gjennom de neste dagene/ukene sammen og at dere har gode folk rundt dere.
Sender deg all verdens med styrkeklemmer :Heartred
Jeg gråter med deg idag.. fyfaen så urettferdig det her er . Jeg håpet så inderlig at det nå var din tur <3
Ånei, så uendelig urettferdig denne reisen er! Har ingen ord, utrolig trist på deres vegne. Sender deg mange klemmer ❤️
Takk for alle fine ord, de betyr mye ❤️ Det går veldig opp og ned her. Jeg har vært hjemme fra jobb et par dagar og gitt kropp og hode litt tid til å tilpasse seg. Hcg har falt fra 910 til til 68 på kun 5 dager, så kroppen vil nok hente seg inn ganske kjapt i hvert fall.
 
Back
Topp