Feberverk i kroppen uten feber?

Henriettemamma09+12

Elsker forumet
Har skikkelig verk i kroppen, men ingen feber, men føles ut som om eg har over 39 . Tempen under Armen viste jo bare 35,6 så er jo tydligvis ikke det. Noen som har peiling ? Det kan ikke være normalt vel ? Føler meg helt elendig!
 
Har hatt det sånn jeg å, måler så å si aldri feberen lenger, synes aldri den viser over 37, og de gangene jeg har værka skikkelig i kroppen, vært varm og kald om hverandre, så vet man på en måte at man har litt feber..  men synes selv det er rart at febermåler ikke viser feber...
 
Sånn har jeg også vært i hele dag, men jeg har kasta opp og ikke klart å holde på noe mat. Nå tok jeg paracet og fikk lagt meg ned (har vært hjemme med sønnen min i dag som er blitt frisk igjen) og det hjalp litt. Føler meg bedre men ikke frisk og kommer ikke til å gå på jobb i morgen. Håper du føler deg bedre snart.
 
Sist jeg følte jeg var begynnende syk var jeg hos legen for å ta blodprøvene i forbindelse med graviditeten. Legen tok likegodt en CRP (høy CRP tyder på bakterier), men den var grei. Ble dårligere i dagene etter at jeg hadde vært hos legen. Når jeg flere uker senere fikk svarene fra blodprøvene fikk jeg med meg et kopi av alle verdiene og så da at leukocyttverdien var høyere enn det normale. Det kan ha tydet på at jeg hadde en virusinfeksjon. Jeg hadde ikke feber sist jeg var syk, men følte meg generelt dårlig og hostet en del. Tror jeg har sjeldent feber når jeg er syk..

Du må ha masse god bedring :-)

Å måle under armen er foresten ikke så veldig pålitelig da :-P
 
Men 35,... Er jo for lite tempratur. Vet om en venn av meg som blir slik som du beskriver når han "er skyldig temp"
 


Monolit skrev:
Men 35,... Er jo for lite tempratur. Vet om en venn av meg som blir slik som du beskriver når han "er skyldig temp"



ka vil det si da ? altså skyldig temp?
 
Back
Topp