Febersyk mor med barn i hus -tips til aktiviteter

Apekatter

Elsker forumet
jeg lurer på om jeg kan ha fått influensa (har 38-39,5 i feber og føler meg generelt dårlig). Mannen er bortreist, alle potensielle barnevakter er på jobb, og jeg trenger tips til ting å finne på uten at det krever mye av meg. Det er meldt ca -15 i helgen, så det å gå ut er uaktuelt.

Barna er 1,5 og 3 år, og treåringer er veldig aktiv.

Regner med jeg må prøve med febernedsettende og TV, men ingen av den sitter stille foran TV i mer enn kanskje 30 min.

Hvis dere har;
Tegnesaker, modelleire, perling (på eldstemann), lag et slott med stuebord/-stoler og tepper eller lignende (la de så få leke mens du legger deg på sofaen :p), puslespill, la de bade mens du chiller på badegulvet?, noen avbrekk med Tv-titting, prøv med forskjellige filmer f.eks, sett på musikk og oppmuntre til danseshow mens du er heiagjeng fra sofaen.

God bedring, og lykke til :)

Hvis dere har;
Tegnesaker, modelleire, perling (på eldstemann), lag et slott med stuebord/-stoler og tepper eller lignende (la de så få leke mens du legger deg på sofaen :p), puslespill, la de bade mens du chiller på badegulvet?, noen avbrekk med Tv-titting, prøv med forskjellige filmer f.eks, sett på musikk og oppmuntre til danseshow mens du er heiagjeng fra sofaen.

God bedring, og lykke til :)
Takk for svar, mange gode ideer her! :)

Er det snø ute? Ta inn en skål/balje så de kan få bygge seg en snømann eller bare grave litt i snøen.

Back
Topp