Feberkramper

sesson

Elsker forumet
Nån som vart med om det???

Skräck å gru säger jag bara. Jag å lillegutt skulle tillbringa helgen hos mamma i Sverige. Å samma kväll som vi kom ned fick han feberkramper. Tur att vi hann fram!!

Att se sin pojk bara försvinna å inte få kontakt med han, läpparna blev blå å hela kroppen bara skakade. Jag har aldrig vart så rädd förr. Ambulansen kom å vi måtte bli med. Han var borta i ca 5 min. De ville ha han under observation så vi måtte stanna där över natten. Det tog många timmar innan han blev sig själv igen.

Å febern satt i länge. Så jag kom hem först idag då jag inte våga köra så långt själv med han ifall det skulle ske igen. Näe...huf å huf... Detta vill jag aldrig mer va med om.

Heldivis ikke opplevd d. Men har hørt at da e d bra å ta me ungen ut å få avkjøltn ihvertfall.

Skjønne at d va fælt for dæg altså. Å håpe at d ikke skjer igjen.

Min gutt som blir 6 år no i Mai, har hatt det mange ganger. Det er verst første gangen når ein ikkje veit kva det er. Det er da ikkje farlig, men veldig skremmande. Heldigvis veks dei det av seg, min har ikkje hatt det på 1 1/2 år no å det er rekord. Nokre ungar blir berre plaga av det å andre ikkje. Får håpe dere slipper å oppleve det igjenn.

Uff så fælt det må ha vært[:(]
Har ikke opplevd det, og håper aldri jeg gjør det heller.
Det der hørtes helt forferdelig ut[:(]

uff så skremmende har heldigvis ikke opplevd det.
håper dere slipper flere sånne

Back
Topp