Feberfantasier

Gollemor

Forumet er livet
VIP
"Mmmmmmaaaaaaaaammaaaaaaaa!!!!!!!"

Jeg stormer inn på barnerommet, med hjertet i halsen.

"MAMMAAAA, bamse sitte fast!"
[8|]

Bamse sitter der den satt tidligere i kveld, i hjørnet av rommet. Helt fri for noe som kan sette ham fast.

"Lille venn, bamse sitter på plassen sin han!"

"Mæææææ-hæææææ--hææææmmmmmææææ... bamse sitte fast i doooooo-hooooo...*snufs-hulk*.."
[:o]

Flere som sier rare ting når de har feber?
Skjønne 2-åringen min[:)] Veldig glad han har blitt så stor at han kan formidle smerter og tanker og alt. Lettere å være mamma når han er syk da.

hehe

Jeg har ingen store nok barn enda.. men jeg husker min egen feber fantasi.. lå i køyeseng (nede).. og trodde det lå masse steiner i øverste køya.. Hadde et ark og blyant hvor jeg lagde verdens mest avanserte og uforståelige mattestykke som var veldig logisk der og da.. det var matematiske former om hvordan stenene som skulle dette osv.. hihi
hadde også en fantasi en gang om at hvis jeg ikke klippet håndklene i firkanter som jeg til å dø.. mamma var veldig happy for det! hehe

hahahahaha[:D]

min er bare 10 mnd, så han er litt liten for det enda, men mamma fortalte fra hun var lita da.

hun sa ett eller annet om at hun hadde så vondt. bestemor spurte hvor hun hadde vondt, og da svarte hun "der du plukket blomstene" [:D]

Husker forresten fra jeg var liten selv. Det var ikke jeg som hadde feberfantasier, men storebroren min.
Han stod plutselig inne på rommet mitt, og sa... Du er DØD. Mor og Far er DØDE. Alle er DØDE.
Så kom far løpende for å roe ham ned, og ta ham med inn på rommet sitt igjen.

Nei, jeg sov ikke mer den natten gitt! Jeg var vel 5 år, brodern var 12.

Gutten min på 2 hadde det for et par uker siden,han var ganske så dårlig så jeg hadde han på sofan ved meg hele dagen og kvelden.
imens han sover så begynner han å gråte,så jeg tar han opp å skal trøste han,da ser han på meg å sier...Mamma ikke slå ajaan[:(][:(] jeg begynte å gråte selv jeg....

ORIGINAL: Masallah xxl

Gutten min på 2 hadde det for et par uker siden,han var ganske så dårlig så jeg hadde han på sofan ved meg hele dagen og kvelden.
imens han sover så begynner han å gråte,så jeg tar han opp å skal trøste han,da ser han på meg å sier...Mamma ikke slå ajaan[:(][:(] jeg begynte å gråte selv jeg....

Næmmen, uffa lille!!

er kun eldste her som har hatt feberfantasi, og han trodde da at faren skulle stikke en boremaskin i han, med mange pigger i..... Er sjeleglad for at jeg ikke var hjemme. Mannen var selv plaget med det da han var liten, så han skjønte for hva det gikk i, og fikk kjølt han ned med våte håndklær. Fikk seg en bye til etter på, men det gikk heldigvis fort over. Jeg var komt hjem da, men totalt ubrukelig der jeg stod høygravid og på gråten, så håper ikke noen av de får det når mannen er på havet[&:]

Back
Topp