Feberfølelse?

*TryllTryll*

Stolt 3barnsmor <3
Fler som opplever det på kveldstid?

Jeg føler meg slapp, fryser ekstremt men kroppen er glovarm..

opplever det ganske ofte på kveldstid jeg også! Ingen feber, men høyere kroppstemp enn ellers. Fyser lett på føttene, hendene er blitt bedre nå, men var iskald på fingrene hvertfall de 6 første ukene!

Jeg fryser også skikkelig. Sitter med varmejakke og ulltøfler mens vi fyrer i peisen. Sambo fryser ikke og synes ikke det er kaldt. Er konstant kald på fingrene og tærne!

og når jeg først får varmen i meg, blir jeg overopphetet  Blir sånn: MÅ ha luft NÅÅÅH!!! 

Jeg også har den følelsen. Hadde det sist i sta i noen timer og trodde at jeg skulle få feber og at jeg brygget på noe men heldigvis så gikk det over :-)

jeg har hatt d hver natt i en uke naa, faar ikke sove for jeg er for varm eller for kald viss vifta er paa ogsaa:P bor i australia, saa d er jo varmere her da, men kroppen klarer ikke bestemme seg uansett...

Jeg også har det sånn.. Til og med så jeg kan verke i kroppen til tider, fryser, brr..... Da er det vel sikkert helt normalt da, så lenge vi er fler som har det slik

har også hatt det slik. måtte til og med måle tempen i sta for å skjekke at jeg ikke hadde feber...

Back
Topp