Feber

☆Starlight☆

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Juligull2021
Da har I fått feber, tror nok det er i sammenheng med tenner. Dakkar lille, i natt har jeg ikke sovet 1t sammenhengende. Han har skreket hele natta omtrent[:(] Har smurt på med Dentinox og ga han en paracet i natt. De jeg hadde liggende var såklart fra 0-4mnd så vet ikke hvor effektive de var..[&:]
Og skulle gi en flaske i senga i dag tidlig i håp om litt mer søvn etterpå(det ble ca en time), men lille spydde ut hele senga mi først, så da ble det vask og skifting først.. Sliten idag ja, har gitt han litt grøt nå og gitt han en paracet til, og lagt han for å sove litt igjen..

Sorry, ble litt syting her[8|]

uff.. det hørtes ikke ut som en morsom natt[:(] håper det bare er tenner da å at de snart kommer ut ¨å lillegutt blir bra[:D] god bedring til I og deg, kanskje sove litt når han sover nå..

ORIGINAL: lillevennn

uff.. det hørtes ikke ut som en morsom natt[:(] håper det bare er tenner da å at de snart kommer ut ¨å lillegutt blir bra[:D] god bedring til I og deg, kanskje sove litt når han sover nå..

Skulle vel egentlig gjort det, men sitter her i stedet[8D]

ORIGINAL: Cowgirl86

ORIGINAL: lillevennn

Skulle vel egentlig gjort det, men sitter her i stedet[8D]

hadde jeg sikkert gjort også..[8D]

*godbedringsklem* til I og mamma'n [:)]

offff..er ikkenoe morro når de har det vondt! gleder emg til de kan snakke og fortelle hvor det er vondt!

masse god bedring til lillebølla,og så må mammaen slappe av litt også!

Uffda, håper tennene popper rakst opp hvis det er de som er årsaken. God bedring til lille gullet og trøsteklem til mamma[:)]

Back
Topp