feber..

nyskjerrigper

Flørter med forumet
har en 2 år gammel jente her, som har hatt litt feber idag.. nå har feberen økt og hun har skikkelig stygg hoste. hoster sjeldent men når hun først gjør det høres det ut som en gammel mann.. uff [&o]

poenget er, har ikke paracet stikkpiller.. den siste var smelta, (tørketrommelen sto på).. hun nekter å ta brustabeletter og vanlig..

noen råd..? [&o]

hvor ye feber er det snakk om? hvis det er så mye at du føler hun absolutt bør ha paracet, så går det an å ringe legevakt. de har ofte sånt på lager. eller ring en venn, nabo osv..:) håper det gir seg kjapt da!

nei hun er ikke glovarm. men ganske varm.. har ikke tatt tempen enda, hun sovnet igjen nå..
har hverken lappen eller bil..

er i en litt kinkig situasjon her .. kjenner ingen av naboene noe særlig, og det er barnefamilier så jeg tror dem har lagt seg.. tør liksom ikke banke på i fare for å våkne noen..
enda mer irriterende, barnefaren bor rett nedi her, men han tar ikke tlf.. [:@] sover sikkert..

ORIGINAL: Habib Galbi

ta tempen på henne selv om hu sover. ha klut i kaldt vann og ha det over panna på henne, og på føttene. og du kan også bruke eddik på føttene. få i henne drikke. gi saft om hun nekter vann.
jeg selv vekker alltid mine små når de har høy feber, for å få i dem væske, spesielt om ikke jeg har stikkpiller og tempen er høy.
masse god bedring[:)]

takk for gode tips [:)] flytter henne bare over i senga mi nå, så har jeg litt mer oversikten også.
takk :)

Back
Topp