Feber

sol79

Andre møte med forumet
Heia!!
Er det vanlig å ha høyere kroppstemperatur når man er gravid?Jeg har ca en grad høyere temperatur mer nå enn jeg pleier og har hatt det noen uker...

Det vargodt å høre[:)]Føler meg meg så febersliten...men det er det kanskje andre lykkelig grunner til også[:D]

Jeg har hatt feberfølelse i et par dager/netter nå.. har jo vert rekordvarme her i Bergen [:-] 23 grader i forgårs[:o]

Jeg og! Og føler meg som en 55 åring i overgangsalderen med DE hetetoktene! Vi er sikkert normale! [:D]

Ja det skulle jeg tro er normalt..skulle tro at man har steget mange grader..for jeg plages veldig med "hetetokter"
ofte ser jeg kanskje slik ut i annsiktet:[:@] hehe[:)]

Jeg føler meg trøtt og slapp å fryser masse...pluss at jeg har feber...Ligger med varmeteppet om natten[:)]Men det er vel bedre å fryse enn å kaste opp[;)]Selvom jeg noen ganger er så kvalm at jeg ønsker jeg bare kunne fått det ut!Men bortsett fra det så har jeg det veldig bra[:D]Godt å høre at det er vanlig med høyere kroppstemperatur[:D]

Ja, jeg er stort sett varmere nå når jeg er gravid. Tror det er helt normalt :)
Vanligvis er jeg en "frysepinn" men nå er jeg oftere varm og heit i toppen! [:D]

leste i en babybok at det var normalt at kroppstemeraturen steg når man er gravid. stiger med ca 1 til 2 grader.
alt fra person til person.

Kan sikkert stemme..Tror ikke jeg frøs en eneste gang de siste ukene..[:D]

Jeg er så varm!!!!!
Og jeg har alltid fyrt masse med teppe over meg i stolen.
Men nå lufter jeg, mens naboene fyrer.. [;)]

Heldigvis er Theodor varm også, men passer på at det ikke blir kaldt for han da.

Back
Topp