Feber!!

Dreams

Forumet er livet
Uff Martine har fått feber i dag, hadde 39,8 tidlig i dag så fikk en paracet og nå til kvelden hadde henne 39,2 så henne fikk en paracet før henne la seg. Sovna med bare pupp, ikke noe grøt eller noe... slåkna på armen til pappan stakkars!![:(]
Håper det går fort over, tror ikke det er tenner på vei for har ikke sett noe tegn til noen fler.

uff, d er så kjedeligt når de små er sjuke.
håper hun snart blir frisk..

Stakkars lille Martine! håper feberen er borte i morgen når hun våkner.
Virker som om det er mange barn for tiden med feber.

håper på det jeg også!!
søstern snakka om at det kunne være den 4 barnesykdommen eller noe.. da har man feber i noen dager så får man litt utslett, ikke vet jeg men får nå se hva det blir til!!

Huff da. Stakkar liten. Håper hun blir fort bra igjen da. Goood bedring.[:)]

Så kjedelig da... Masse god bedring til Martine! Håper hun snart blir frisk igjen [:)] Klem!

Takk takk jenter!!
passer så dårlig at henne blir dårlig nå, men men man kan jo ikke velge det å henne kommer forran alt annet..

Ja de styrer livet vårt disse små [:)] Men for å se positivt på det så er hun jo sikkert iallefall frisk til jul!!

sant det!! satser på det[:)]
håper formen er bedre på tirsdag så jeg får vært på jessheim treffet!!

Ja, krysser fingrene for det

Takk[:)]

Masse god bedring[:D]

snuppa har hatt feber fra i går nå er den 39,9 så har fått stikkpille for å få den ned da gir det seg litt men kommer tilbake[&:] har fått i henne en frukmos da[:)] det var nok godt å kaldt!!

Stakkar liten venn.. [&o] Håper feberen slipper taket og at matlysten våkner til liv igjen snart! God bedring! [:)]

Ja, sånn har det vært her også. Feber som svinger opp til 40.
Feberen ser ut til å ha gitt seg nå, men er fortsatt KJEMPEsnørrete
og hoster masse. Herreguuud for noen klyser som kommer ut av en så liten
kropp!!! Men det er bra de kommer ut og ikke ligger og er plagsom inne
i nesen [;)]

Masse god bedring til jenta di! [:)]

takk!!
ikke noe koselig når barna er syke!!
her har snuppa vært forkjøla en stund men ikke hatt feber før nå.. ja ja vi får bare se ann hvis ikke får vi reise til legen!
god bedring til sondre også[:)]

Back
Topp