S supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 7 Jul 2020 #1 Hei, mini er 9 uker og har feber. Skal jeg gi paracet når han er så liten? Må jeg til legen? Noen som har bedre kunnskap om dette en meg?
Hei, mini er 9 uker og har feber. Skal jeg gi paracet når han er så liten? Må jeg til legen? Noen som har bedre kunnskap om dette en meg?
Julismil Glad i forumet ❤ Juliskattene 2018 ❤ FebbisBebbis2021 ❄️ 7 Jul 2020 #2 Sniker fra annen termingruppe. Lege skal alltid kontaktes ved feber når barnet er under 3 mnd. Ring legevakt. God bedring
Sniker fra annen termingruppe. Lege skal alltid kontaktes ved feber når barnet er under 3 mnd. Ring legevakt. God bedring
S supermom Forelsket i forumet Maiblomstene 2020 7 Jul 2020 #3 Julismil skrev: Sniker fra annen termingruppe. Lege skal alltid kontaktes ved feber når barnet er under 3 mnd. Ring legevakt. God bedring Klikk for å utvide … Ok, takk for svar
Julismil skrev: Sniker fra annen termingruppe. Lege skal alltid kontaktes ved feber når barnet er under 3 mnd. Ring legevakt. God bedring Klikk for å utvide … Ok, takk for svar