Feber

Seawave

Elsker forumet
Har di siste kveldene hatt litt feberfølelse, og nå i dag har jeg fått feber.
Kontakte legevakt eller se det an?
Ikke høy feber, og ingen andre symptomer. Men hører jo om at vi gravide kan få f.eks uvi uten smerter o.l. Evt kan også korona starte med bare feber.
Hadde jeg ikke vært gravid, hadde jeg ikke tenkt tanken på lege engang.

Du kan jo alltids ringe for å forhøre deg om du føler det er tryggest. Men mest trolig får du beskjed om å ta Paracet så ikke feberen blir for høy, og å se ann formen, du får nok ikke møte opp der med sånne symptomer :)

Tenker mest på om det kan være uvi? Siden jeg ikke er forkjøla eller noe slik.
Jeg har aldri hatt uvi i svangerskapene, bare når jeg ikke er gravid. Og har fått høre at det ofte oppfører seg annerledes (uten smerter/hyppigere vannlating) når man er gravid.

Har fått relativt regelmessige smerter i korsryggen som kommer i bølger i tillegg, så er på legevakten nå (etter å ha snakket med føden), dem mistenker uvi :shifty:

Har fått relativt regelmessige smerter i korsryggen som kommer i bølger i tillegg, så er på legevakten nå (etter å ha snakket med føden), dem mistenker uvi :shifty:
Greit å få sjekket det opp hvertfall!

Masse lykke til og god bedring!:Heartred

Var ikke utslag på urinprøven. Så vet ikke helt hva det er.
Må bare prøve å sove og se hvordan formen og smertene i korsryggen er i morgen

Back
Topp