Feber!

MI88

Elsker forumet
VIP
Augustlykke 2015
Jeg er den som aldri er borte fra jobb, uansett hvor syk jeg er, men nå tror jeg nok kroppen prøver å fortelle meg at jeg må slappe av litt! Jeg har fått feber idag å har hatt noen ubehagelige kynnere, så imorgen blir jeg hjemme med Max avslapning! Jeg er jo oppe x antall ganger om natta og ammer enda pluss at jeg jobber 100% i en stressende jobb! Vet ikke helt hvor jeg vil med dette, men det er godt å lufte seg litt! :)
Hørte forresten hjertelyden til lille bøllefrø idag, 7+1 :D ❤️

Høres ut som du har en slitsom hverdag for tiden MI88 :-) Kan nok være lurt å lytte til kroppen og slappe av noen dager :-) Både for din og babyen sin del :-)

Høres ut som du har en slitsom hverdag for tiden MI88 :-) Kan nok være lurt å lytte til kroppen og slappe av noen dager :-) Både for din og babyen sin del :-)
Ja, det ble litt for mye for meg nå :P med to tette svangerskap og dårlig søvn så er det kanskje ikke rart at kroppen sier ifra!

Godt du får slappet av i dag!
Noen får kynnere veldig tidlig, uten at det er noe galt i seg selv. Men når kroppen sier "slapp av" er det lurt å lytte :)
Jeg har også kynnere. Synes det er litt gøy, for da "kjenner" jeg jo livmora som vokser!

Godt du får slappet av i dag!
Noen får kynnere veldig tidlig, uten at det er noe galt i seg selv. Men når kroppen sier "slapp av" er det lurt å lytte :)
Jeg har også kynnere. Synes det er litt gøy, for da "kjenner" jeg jo livmora som vokser!
Veldig godt å få slappet av og få sovet ut litt :) er ikke så bekymra for kynnerene egentlig, men de var på grensa til å være vonde å minnet egentlig mest om maserier så da er det best å høre etter hva kroppen prøver å si!

Back
Topp