Feber

Bkno0816962

Flørter med forumet
Hei! Jenta mi har hatt feber i hele dag. Målte temperaturen på 38,4 nå og ga henne ei stikkpille og la henne for natten. Men jeg synes hun er grå/blå i huden, på armer og ben. Ikke ansiktet. I tillegg er hun glad på hendene og føttene. Burde jeg ha ringt lege? Allmentilstanden er bra og spiser som normalt. Bare litt ekstra kosete. Jeg prøver å Google dette men blir bare skremt av det.. :/

Hadde ringt ja! Og ikke googla... det blir man bare unødvendig skremt av "/

Jeg hadde ringt - lykke til!
God bedring!

Da er vi hjemme igjen! Heldigvis ingenting farlig som de kunne se. Hun var litt rød å sår i svelget, så da kommer trolig feberen fra der :)
De trodde kanskje denne fargen i huden også kom fra feberen. Men de sa det var bra jeg kom for en sjekk! :)

Da er vi hjemme igjen! Heldigvis ingenting farlig som de kunne se. Hun var litt rød å sår i svelget, så da kommer trolig feberen fra der :)
De trodde kanskje denne fargen i huden også kom fra feberen. Men de sa det var bra jeg kom for en sjekk! :)
Det var bra. Det er jo litt viktigere å få sjekka når de fortsatt er så små :) Er formen ellers fin?

Så bra det ikke var noe farlig :) god bedring til lille!

Det var bra. Det er jo litt viktigere å få sjekka når de fortsatt er så små :) Er formen ellers fin?
Helt klart! :) i dag synes jeg hun er verre, og høyere feber :/ så har denne ekle fargen i huden kommet tilbake, på magen også :/ så vi skal inn å ta blodprøver kvart over to. ImageUploadedByBV Forum1465556831.268585.jpg

Synes ikke så bra på bildet. Men dette liker jeg ikke.

Helt klart! :) i dag synes jeg hun er verre, og høyere feber :/ så har denne ekle fargen i huden kommet tilbake, på magen også :/ så vi skal inn å ta blodprøver kvart over to. Vis vedlegget 181655

Huff da! Nei ser ikke så godt på bilde, men håper dere finner ut av det!

Helt klart! :) i dag synes jeg hun er verre, og høyere feber :/ så har denne ekle fargen i huden kommet tilbake, på magen også :/ så vi skal inn å ta blodprøver kvart over to.

Usj, ikke gøy. Håper det ikke er noe! ❤️

Back
Topp