Feber..

Lilleostepopp

Elsker forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Oktoberlykke 2019
Da har jeg vært så uheldig å pådra meg feber :hungover: noen som vet om dette er farlig for babyen? Er litt bekymret nå :confused:
 
Ta Paracet for å holde feber nede. Feber er ikke bra for den lille. Paracet kan gravide ta.
 
Signerer Cesk88.
Er det ikke bedre til fredag, ikke går ned med paracet eller blir veldig høy kontakter du legen :)
 
Så lenge du holder deg under 40, fikk jeg høre, går det fint :-) Ta paracet og drikk masse, så går det nok fint :-)
 
Huh ? Aldri hørt at ikke feber er bra for den lille i magen ? Da jeg var syk i forrige svangerskap med feber sa legen min at det IKKE var farlig for babyen
 
Feber er ikke farlig for babyen i magen, så lenge den ikke overstiger 40. Da skal man kontakte lege:)
Sørg for å få i deg nok å drikke, det er det beste du kan gjøre for deg selv og lille.
Masse god bedring til deg<3
 
Du å?? Jeg og. Grøss.. Så elendig og vond hals.. Jaja. God bedring til oss ;)
 
Du å?? Jeg og. Grøss.. Så elendig og vond hals.. Jaja. God bedring til oss ;)

Ja huff! Vet ikke hvorfor men alt føles så mye værre nå som jeg er gravid:banghead: feberen føles som 40 når det bare er 38.. God bedring til oss ja. Ligger strak ut nå og har frysninger fra topp til tå:arghh:
 
Huh ? Aldri hørt at ikke feber er bra for den lille i magen ? Da jeg var syk i forrige svangerskap med feber sa legen min at det IKKE var farlig for babyen

Var hos legen i dag og han sa at så lenge feberen ikke blir sånn 39-40 så gikk det bra. Men paracet var greit å ta så lenge jeg begrenset meg så mye som mulig.
 
Back
Topp