Feber...

hoppelopp

Blir kjent med forumet
Ligger utslått med feber og vondt i kroppen.. er sikkert nå virus som har brytt ut. Har jeg noen grunn til å engste meg, tro..? Noen som har mer erfaring enn meg ang. sykdom og graviditet?
Kjenner ikke noe unormalt der nede, men er så rart med det, når man er gravid og formen ikke blir som den bør være ;)

Er selv skikkelig forkjøla, men tror ikke det er noe å uroe seg for. :)
Var syk flere ganger i forrige svangerskap også, litt forskjellige ting, uten at det hadde noe å si. Bare passe på hva man evt. Bruker av medisiner.
Men jeg er ingen ekspert, vet bare at jeg fikk ei frisk og fin jente forrige gang, selvom jeg var syk flere ganger med henne i magen. :)

Skriver fra iPad :) - Gulljenta født juli 2011 - termin april 2014 :)

Det skal en del medisiner til før sykdom er farlig for fosteret vil jeg tro ;)
Og er du så syk at du må til legen så kan du jo få pratet om det :)

Mener å ha hørt at om du får høy feber, over 39,5 skal du holde den i sjakk med paracet. Det er ikke bra for fosteret å bli for varm.. Ikke noe å bekymre seg for, men står at feber er farligere enn paracet.. God bedring ;)

Husker fra sist svangerskap at jeg var mer syk enn vanlig. Hadde noe med at immunforsvaret var lett redusert for å ikke utstøte babyen fikk jeg en forklaring på da. Siden babyen er halvt pappaen :)

Back
Topp