Feber..?

Jeg har vært syk i snart en uke..blanding av forkjølelse og spysjuka, men har ikke hatt feber - før nå tror jeg. Er ellers i ok form altså.. Men jeg lurer på, som normaltemperatur så har jeg brukt å ligge mellom 35,0 og 36,0 (sånn ca) så hvis jeg nå har 37.0-37,5 så er det vel feber? Føler meg helt crap i alle fall, tok paracet og fikk den ned på 36,8 men nå er den på 37,4 igjen.. det er vel ikke farlig å være veldig syk i starten av et svangerskap..? har gått ned 2 kg men veier 68kg så det ekke for lite ;p

Det er ikke farlig å ha litt feber.. Det er bare kroppen sin naturlige måte å forsterke immunforsvaret ditt ;) Så ta det med ro, la feberen jobbe litt i kroppen din, så kan du heller ta ein paracet te kvelden før du skal legga deg...

Jeg tror ikke du har feber før den er 38 :)

når hun har normal temp på 35-36 har hun nok feber før hun når 38, men som Lene_84 sier er det ikke farlig med litt feber (men kan være veldig ubehagelig), høy feber er ikke så ok når man er gravid, men du har god margin til det enda.

God Bedring :)

takk :) jeg har ikke feber i dag men er enda syk.. nå har hodepinen kommet :/ vet ikke hva som er galt med meg, pleier aldri å være syk i over en uke.

Viss du klarer å holde deg uten smertestillende vil kroppen din jobbe bort syka fortere ❤ det har vertfall jeg lært :) feberen jobber den bort..
Men tar du bort feberen vil det ta litt lengre tid.
Håper du blir fort frisk snart! Er ikke noe gøy :(
Mye God Bedring :)

Back
Topp