Feber

mamila

Glad i forumet
Sønnen min fikk vaksine i går og har fått feber i løpet av natta,allmenntilstand er ellers veldig god.Gjelder de samme "reglene" for feber uansett? Ha en feberfri dag hjemme osv?
Vi pleier egentlig å være i åpen bhg på onsdager,så det jeg egentl,ig lurer på er om jeg fortsatt kan ta han med dit? Han har jo ikke feber fordi han er syk,men jeg vet ikke jeg. Hva tenker dere? :-)

....

larsen85 skrev:
Sønnen min fikk vaksine i går og har fått feber i løpet av natta,allmenntilstand er ellers veldig god.Gjelder de samme "reglene" for feber uansett? Ha en feberfri dag hjemme osv?
Vi pleier egentlig å være i åpen bhg på onsdager,så det jeg egentl,ig lurer på er om jeg fortsatt kan ta han med dit? Han har jo ikke feber fordi han er syk,men jeg vet ikke jeg. Hva tenker dere? :-)

jeg forstår hva du mener, men hvis han har feber så føler man seg somregel ikke tipp-topp og da er det kanskje greit å være hjemme, tenker jeg da..

Ja,du har rett i det :-) Vi holder oss hjemme vi,og bare koser oss og slapper av :-) Takk for svar.

er hjemme i dag med jenta mi selv jeg. feber i natt, så null barnehage i dag selv om allmenntilstanden er topp

God bedring til jenta di

Back
Topp