Feber

FrkStrikkepinne

Glad i forumet
Lillemann e no på 4. dagen med feber. Og hver gang æ har målt (måle bare når han e skikkelig varm og grinat) har det vært mellom 39- 40,3 grader, målt i øret.

Han e stort sett kvikk og leke men dog mer grinat enn vanlig. Han spis tilnærma normalt, men litt mindre. Og drikk ikke masse, men litt.

Skal æ ringe legen eller ? Personlig e æ ikke bekymra, men dem sir jo at om febern har vart i 3- 4 daga skal man kontakte legen. Æ ser liksom bare for mæ at æ kommer til å få den "overhysterisk førstegangsmamma" unnskyldnina slengt i trynet...

Jeg hadde ringt legen, men det er fordi barna mine har mye infeksjoner i forbindelse med feber. Hvis han er på dag 4 med feber så ville jeg nok ringt og hørt om legen vil ha han inn :) Masse god bedring!

Har han hatt 4 dagers-feberen tidligere? Er veldig typisk alder de er i nå for å få denne.
Det er ikke noe farlig altså, bare sørg for at han får i seg nok å drikke hver dag :)
Ellers er det tenner han styrer på med?

Hvis han ikke blir bedre i morgen så hadde jeg ringt ned til legen og hørt.
Masse kos!!! :)

Når det har gått over 4 dager så ville jeg ha tatt en telefon til legen.. bedre å ringe en gang for mye enn en gang for lite.. samme om du får den slengt i trynet med førstegangsmamma liksom :) 

Hva er det med kidsa å få feber osv nå da? huff.. emilie våknet i natt med 39,6 i feber :( og har ligget på 39 ca siden.. 38 når hun har fått stikkpille som har funket inn og tatt vekk en grad.. veldig mange jeg kjenner som har syke små med feber nå også :( kjipt :( 

Oh no.. jeg har virkelig ikke peiling på disse barnesykdommene jeg :-/ hmm.. 
Iallefall.. masse god bedring :)
vi har vært til legen i dag vi også.. snuppa hadde over 40 i feber og ville ikke ha noe.. bare gråt og gråt og gråt :( 

Kjipe greier :( 

Back
Topp