Feber

lykkelita*

Forumet er livet
Sønnen min på 3,5 år har hatt feber siden natt til lørdag. Temperaturen har vært mellom 38,5-40,2 grader. Høyest på natten så klart. Han er også forkjølet og hoster! Selv om han er syk, så er han i super form!
Det vil si at han herjer, løper, spiser, drikker og oppfører seg egentlig helt normalt! Derfor har jeg tatt han med ut både lørdag og i dag, det har vært pent vær og vi har koset oss utendørs! Hva synes dere om det? Er det en myte at barn bør være innendørs til de er friske? Frisk luft er vel bare godt for han? Han skal selvfølgelig være hjemme også i morgen, men bør jeg holde han innendørs for at han skal bli fortere frisk?
Har eksamen på torsdag og neste tirsdag, så jeg hadde blitt glad om han er barnehage-klar til onsdag;-)

Det er ikke nødvendig å holde han inne. Det er ikke frisk luft man blir syk av :-P Men det kan være lurt å ikke la han herje for mye. Kroppen hans trenger å bruke energien på å bli frisk istedet for å herje :-) God bedring!

Lille*Tigergutt skrev:
Det er ikke nødvendig å holde han inne. Det er ikke frisk luft man blir syk av :-P Men det kan være lurt å ikke la han herje for mye. Kroppen hans trenger å bruke energien på å bli frisk istedet for å herje :-) God bedring!

Back
Topp