Feber!

KathMor

Forumet er livet
Med hvor høy temperatur gir dere paracet?

Emma har 38.5, og sutrer mye.. Men jeg liker ikke å gi det, med tanke på feber er for å knekke "dritten" som gjør en syk... men når hun auer sånn.... Og i tillegg har jeg bare 125 mg, da må hun få to av de - det går det sant? Kanskje sende james på butikken...

Hvis hun har det trasig, så må du gi henne paracet.. Siden hun har såpass lav feber, så er det nok med å gi 125 mg i første omgang!!!

Jeg kjenner mine unger så godt, at de får ikke paracet før de er ca oppe i 40 grader.... Men har de vondt i kroppen og masse ubehag, så får de det før.... [;)]

God bedring til Emma! [:)]

Takk for svar[:)]

Her sov hun i 2 timer og våkna opp litt bedre og ikke så varm, så det er godt ... ikke så mye aua heller så det dropper vi paracet med mindre det "tar seg opp" igjen...

Masse god bedring til Emma!! [:)] 

Gjør samme som vand. Bare at jeg måler tempen gangske sjelden på Alis - ser det veldig fort på hun om hun har feber og det er ikke før jeg syns hun virker for ulik segselv at jeg orker å måle temp.

Så her får hun stikkpille hvis hun har det veldig vondt, uansett feber eller ei[:)]

ORIGINAL: Vand

Hvis hun har det trasig, så må du gi henne paracet.. Siden hun har såpass lav feber, så er det nok med å gi 125 mg i første omgang!!!

Jeg kjenner mine unger så godt, at de får ikke paracet før de er ca oppe i 40 grader.... Men har de vondt i kroppen og masse ubehag, så får de det før.... [;)]

Sign! [:)]

ORIGINAL: Lene1986

Masse god bedring til Emma!! [:)] 

ORIGINAL: MeMyself

ORIGINAL: Vand

Sign! [:)]

her også[:D]

masse god bedring

Back
Topp