Feber

**POPPSI**

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Julibarna2014
Snøkrystallene2021❄️
Jeg har nå flere kvelder på rad hatt feber..[:'(] Bare 38, så er jo ikke noe mye.. Men blir son øm i huden, og uvell.. Noen andre som har opplevd dette?? Eller vet noe om feber i slutten av svangerskapet??

Takk for svar[:)][:D][;)]

ORIGINAL: Poppsi

Jeg har nå flere kvelder på rad hatt feber..[:'(] Bare 38, så er jo ikke noe mye.. Men blir son øm i huden, og uvell.. Noen andre som har opplevd dette?? Eller vet noe om feber i slutten av svangerskapet??

Takk for svar[:)][:D][;)]

Huff, kjedelig å være syk. Startet en tråd tidligere idag om dette. Har nemlig hørt at man kan få feber i dagene før fødselen. Nevnte for jordmor idag at jeg ikke har følt meg særlig bra de siste dagene, litt sånn man føler seg når man holder på å bli syk, og da sa hun at fødselen kanskje var rundt hjørnet. Så kanskje det ligger noe i det ? [:D] God bedring vertfall [:)]

off ikke greit me febar og føle seg uvel...jeg hadde mye feber i midten av svangerskapet på kveldene...utrolig slitsomt!!håper d gir seg på deg snart[:)]

Teit å tinge føden eller legevakten og høre?? Våknet med skjelvebyer i dag og 38,5 i feber..[:'(]???

[:)][:)]

Hva gjorde du snuppa? Bedre nå?

Back
Topp