AB
Forumet er livet
Begge mine gutter er syke med feber. Han minste var vi med til legevakta på tirsdag fordi han hadde problemer med å få opp slim. Da hadde han ikke feber, men han fikk efedrin og det hjalp litt. Men fra onsdagen og til i dag har han hatt feber mellom 38,6 (er det feber?) - 39,2. Jeg er ikke kjempeglad i å ringe til legevakta for jeg føler meg alltid som en overbekymret mamma(føler de gir det inntrykket), så tenkte jeg kunne spørre her om erfaringer...
hvor mange dager med feber kan en liten unge ha uten at man kontakter lege? eller er det bare tøys å ringe lege pga feber? (det kan jo bare være influensa siden han eldste å er syk..)
jeg har gitt han minste litt paracet pga av feberen. På pakka står det jo 3 per døgn. Men er litt skeptisk likevel..
hvor mye paracet gir dere de minste hvis de har feber? Han har allerede fått 2 dette døgnet. Men nå hadde han 38,8 i feber sist jeg sjekket, så jeg ble i tvil om jeg skulle gitt han en til...
huff...dumme spm sikkert, men håper noen vil svare...
hvor mange dager med feber kan en liten unge ha uten at man kontakter lege? eller er det bare tøys å ringe lege pga feber? (det kan jo bare være influensa siden han eldste å er syk..)
jeg har gitt han minste litt paracet pga av feberen. På pakka står det jo 3 per døgn. Men er litt skeptisk likevel..
hvor mye paracet gir dere de minste hvis de har feber? Han har allerede fått 2 dette døgnet. Men nå hadde han 38,8 i feber sist jeg sjekket, så jeg ble i tvil om jeg skulle gitt han en til...
huff...dumme spm sikkert, men håper noen vil svare...