feber på kvelden?

MissManga2014

Glad i forumet
Flere som kan bli litt slapp og bli "varm" mest på kvelden? jeg er ofte det nå, begynner og fryse og føle meg skikkelig dålig... nettopp vært dårlig i 3 uker, og idag begynte jeg nok en gang å bli forkjølet! Har hjertefeil, så blir ofte dårlig ellers å..men ikke sånn her!

Jeg er også slapp og varm på kvelden innimellom.. Vet ikke om jeg har feber akkurat, men blir frysete og må legge meg under et teppe i sofaen..

Termin 2. juni 2014 - hold deg fast lille venn <3

Fryser så veldig på føttene spesielt.... ellers så har jeg det visst fryktelig varmt inne i følge mannen...

Fryser så veldig på føttene spesielt.... ellers så har jeg det visst fryktelig varmt inne i følge mannen...
Da er jeg ikke alene iallefall.. alle andre og synes jeg har det varmt her inne, mens jeg kan sitte og fryse liksom hehe.. lurer på hvordan det blir når det blir skikkelig kaldt ute hehe

Jeg også har det sånn. Føler meg også småsyk på kveldene...

Jeg fryser også mye, generelt hele døgnet. Nå er det 25 grader her inne og jeg koser meg i varmen ;)

Jeg og føler meg dårligere på kvelden, får renne nese og ligger under teppe :) Anbefaler alle å kjøpe termosokker på Europris, de er fantastiske!!

Sent from my iPhone using BV Forum

I bynnelsen av en graviditet er gjerne blodprosenten litt lavere enn ellers, da jobber kroppen ekstra for å holde varmen og da kan man fryse litt ekstra :)

Fryser og enormt på føttene om kvelden og kroppen generelt... Ligger med teppe, tøfler og teppe❤ av og til 2 tepper! Om natta ligger jeg med gjerne en joggebukse og singlet, teppe og dyne :S Venner og familie som besøker oss, synes det er varmt hos oss :p

Fryser og enormt på føttene om kvelden og kroppen generelt... Ligger med teppe, tøfler og teppe❤ av og til 2 tepper! Om natta ligger jeg med gjerne en joggebukse og singlet, teppe og dyne :S Venner og familie som besøker oss, synes det er varmt hos oss :p

Er som her da skjønner jeg :p

Back
Topp