Feber og voksesmerter?

Ellie ♡

Elsker forumet
Aprillykke 2016
Sønnen min på 6 år har vært våken i hele natt pga vonde voksesmerter i beina og i tillegg feber (rundt 39). Er det vanlig med feber i forbindelse med voksesmerter? Finner veldig lite på nett om det og lurer vel i grunn på om jeg bør ringe legen eller ikke? Smertene i beina er borte, nå har han bare feber, så er spent på om smertene kommer igjen til natten igjen. Avventer jeg til i morgen hvis det repeterer seg eller hva?

Mine har aldri hatt feber sammen med voksesmerter. Mulig har brygger på noe annet? Så lenge almenntilstanden hans er bra hadde jeg ikke ringt legen. Feberen er bare tegn på at kroppen ordner opp i noe i kroppen.

Kanskje konferere med legekontoret i fall det kan være noe annet enn voksekramper som gir smerter, sammen med feber? På legekontoret vårt kan jeg sende SMS med spm også svarer legen kort/ tildeler time ettersom. Smooth løsning :-)

Han har vondt i beina igjen, så tror jeg ringer legen. Skal sjekke ut om det er sånn type sms tjenester der nede først ☺ han har hatt betennelse i blodårene og nyrebetennelse for 3 år siden men da hadde han masse utslett så tror ikke det har noen sammenheng heller. Takk for svar ☺

Han har vondt i beina igjen, så tror jeg ringer legen. Skal sjekke ut om det er sånn type sms tjenester der nede først ☺ han har hatt betennelse i blodårene og nyrebetennelse for 3 år siden men da hadde han masse utslett så tror ikke det har noen sammenheng heller. Takk for svar ☺
Med hans historie så forandrer ting seg litt..... Da ville jeg kontaktet legen!

Neida! Det er bare influensa ser det ut til.. Blir vel smitta jeg nå da.. Er ikke vaksinert :p

Det minner meg på at jeg glemte ta vaksinen i sted, da jeg var på kontroll. Får stikke innom i morgen...
Mæææææh.... For sent for meg å ta vaksine nå, blir jeg smitta så blir jeg smitta... føder vel mens jeg har influensa sikkert. . Gubben ligger rett ut han og her... Someone please call 911... :p

Back
Topp