Feber og være ute....

saya2009og2012

Glad i forumet
2 åringen min hadde 38.5 i feber nå på morgenen. Han virker i veldig fin form nå og vil veldig gjerne ut. Men så er jeg så usikker på det å gå ut når han har feber. Hva hadde dere gjort?

Nei, vi har en feberfri dag inn før vi går ut eller sender i bhg :)

Det er ikke farlig å være ute selv om man har feber. Så lenge formen er fin, og han har lyst hadde jeg gått ut enliten halvtime. Trenger ikke gå på fjelltur, men litt lek i frisk luft er ikke verre enn om han skulle lekt inne.

*Becca* skrev:
Det er ikke farlig å være ute selv om man har feber. Så lenge formen er fin, og han har lyst hadde jeg gått ut enliten halvtime. Trenger ikke gå på fjelltur, men litt lek i frisk luft er ikke verre enn om han skulle lekt inne.

Signerer! Så lenge formen er fin så kjør på, frisk luft er ikke farlig, faktisk er det da bare godt å kjøle seg litt ned om man har feber. 

*Becca* skrev:

Signerer denne jeg og;) Ikke vondt av litt frisk luft selv om man har feber.. Om datteren min har feber.. men formen er bra.. så har det hendt at vi har vært ute en liten tur.. men det er jo selvsagt begrenset.. men en liten tur gjør ikke noe;)

Tusen takk for svar :) Vi har vært ute en liten tur å lekt i sandkassa og sett på maur :) Å han var veldig fornøyd. Han virket i fin form både da og nå etter vi kom inn :)

Orker sønnen min å ut når han har/har hatt feber så går vi ut en tur.. Legger ikke ut på noe langtur, men litt frisk luft ute i hagen skader ikke. Han sier jo ifra når han vil inn igjen.

her var vi i kontakt med legen igår angående gutten her og da sa legen at han kunne gå ut med feber bare de ikke herjet for da ville sykdomsforløpet være litt lenger en nødvendig

Back
Topp