Feber og nakkevondt..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Størstemann på to og et halvt har vært litt småsyk siden starten av helga. Han hadde feber på lørdag, men feberfri og fin form på søndag og igår. Idag da han våknet, var han litt lei seg og klaga på vondt i nakkeområdet. Hadde ikke feber, og ha ble raskt "seg selv" igjen, så han fikk dra i barnehagen.

Da jeg hentet han lå han enda og sov, så jeg vekte han. Da satte han seg opp i vogna å klaga på vondt i nakken igjen.. Han var litt tufs og slapp, men da vi kom hjem var han seg selv igjen med lek og det som er..

Nå når han skulle legge seg hadde han feber igjen, på 38,5.. Han får da paracet pga tidligere feberkramper, og han klarer å legge haka på brystkassa (tenker hjernehinnebetennelse)..

Huff, kjenner jeg blir så engstelig når han klager over at han har vondt ! Det gjør han liksom aldri ellers, bortsett fra hvis han slår seg, men da er det over igjen med litt blåsing..

Snakka med legevakta, å de sa jeg kunne se det an, men holde et øye med formen hans..
Har selv time hos min lege i morgen, så hvis formen hans fortsatt er dårlig så tar jeg han med meg.

Noen erfaringer her ? Trenger litt betryggelser kjenner jeg..

er jo vanlig for voksne med vondt i nakke ved feks influensa iallefall! regner med det kan være det samme for barn? men jeg hadde vel kanskje tatt en tur på legevakta om det ikke går over da. jeg er hønemor[8D][:)]

god bedring til lille!:)

Back
Topp