Feber og fly?

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
Emma har hatt feber siden tirsdag.. den har lagt på alt fra 39 til 40.4 på det høyeste.. skal til legen imorgen om hun fortsatt har feber.. men vi skal fly tidlig lørdag, hvordan går det om hun har så høy feber? vurderer å la hun være igjen hjemme med pappan sin mens bare jeg og Helena drar.. men syns det er så dumt for det er ikke ofte hun får se familien sin der..

regner med at hun får febernedsettende, og dermed har du jo i grunnen bae en sutrende unge. Er det spesielt hyggelig å dra på besøk med henne da?
Du skal til legen i morgen, og da får du kanskje pencelin etc og da er frøkna i ganske mye bedre form ganske raskt.

Spørsmålet er vel kanskje om hun i det hele tatt trenger å reise bort når hun er syk? Jeg hadde ikke tatt med meg Julian ut og fly med flere dagers høy feber..

hun fikk paracet kl 19 og kl 21 ikveld.. målte nettopp feberen og den var 40.1 så legevakten ville ha oss opp dit, så sambo er på vei der nå med hun for en sjekk...

Jeg synes det var kort tid i mellom de to dosene med paracet? Våre små kan vel få paracet 3 ganger i døgnet dvs, 8t i mellom hver dose. Eller 4t i mellom minst for en kort periode. Vi har brukt både paracet og ibux om hverandre med så høy feber over tid. (Etter anbefaling fra barneklinikken)

Bra at legevakten ville ha dere opp. Jeg ville nok heller ikke tatt henne med og vet ikke om jeg ville reist selv heller. (Ja, jeg er ærlig [8D]) Jeg vet du gleder deg til å se familien din men nå som du er i permisjon kan du jo reise når som helst [:D]

Masse god bedring til Emma! Gi henne en klem fra meg.

Masse god bedring til Emma!

ORIGINAL: Dunn

Jeg synes det var kort tid i mellom de to dosene med paracet? Våre små kan vel få paracet 3 ganger i døgnet dvs, 8t i mellom hver dose. Eller 4t i mellom minst for en kort periode. Vi har brukt både paracet og ibux om hverandre med så høy feber over tid. (Etter anbefaling fra barneklinikken)

Bra at legevakten ville ha dere opp. Jeg ville nok heller ikke tatt henne med og vet ikke om jeg ville reist selv heller. (Ja, jeg er ærlig [8D]) Jeg vet du gleder deg til å se familien din men nå som du er i permisjon kan du jo reise når som helst [:D]

Masse god bedring til Emma! Gi henne en klem fra meg.

Masse god bedring til Emma!

Vi hadde bare paracet for de aller minste, så vi kunne gi 2 paracet i samme slengen..
sambo kjøpte nye paracet idag som er bedre og flytende ibux som hun skulle få.. hun hadde litt halsbetennelse og ligger for øyeblikket og sover igjen med 40.1i feber..

så turen imorgen ser ikke lyst ut for hennes del.. vi skal se det ann ikveld og imorgen tidlig. legen sa det gikk fint åfly med feber.. men vi får se.. når hun ikke har spist på en uke og er slapp og diverse så har hun det best hjemme!
jeg og Helena drar nok uansett, vi er tilbake igjen på tirsdag, og hun er veeeldig pappajente så de får det nok fint sammen [;)]
kanskje hun har godt av litt alene tid uten Helena også [:)]

Back
Topp