Feber og dårlig

meg&lille

Elsker forumet
Septembermødre <3
Lilla ba har sovet så godt i natt. Men jeg er forferdelig dårlig. Såvidt jeg orker å skrive dette. Men er alene hjemme. :(:( Nå får jeg i alle fall Paracet kl9.30. Hadde dere gjort noe annet? Begynte å fryse i natt, tok et bad. Svimler og ser stjerner. Føles som influena i kroppen. Får høre om noen kan komme her etterhvert og eventuelt hjelpe. Tenkte på om jeg kan være dehydrert? Har jo selvfølgelig vært utslitt i det siste. Lite søvn og mat.
Samboer kommer hjem i morgen, etter en uke vekke

Flaks. Mamma ha fri og kommer til oss.
Så godt at moren din kommer og bistår deg nå. Det kan ikke være godt å være syk og alene med den lille. Riktig god bedring.

God bedring! :) Godt at du fikk moren din til å komme. Få deg litt søvn og drikk masse.

God bedring? Hvordan er brystene? Brystbetennelse kan starte på den måten

Så godt at den lille har sovet hvertfall. Som Lille My sier kan det være brystbetennelse hvis de er vonde. Uansett god bedring!

God bedring? Hvordan er brystene? Brystbetennelse kan starte på den måten
Så godt at den lille har sovet hvertfall. Som Lille My sier kan det være brystbetennelse hvis de er vonde. Uansett god bedring!
Har ikke så vondt i brystene, mer brystspreng. Hadde forhøyet crp/betennelse i kroppen. Hva det var, visste ikke legen. Om det var brystene eller noe i underlivet etter fødsel. Har fått antibiotika.
Satser på å bli raskt frisk :)

God bedring? Hvordan er brystene? Brystbetennelse kan starte på den måten[/QUOTE="Solfrua, post: 18206094, member: 97147"]Så godt at den lille har sovet hvertfall. Som Lille My sier kan det være brystbetennelse hvis de er vonde. Uansett god bedring!
Dere har nok rett. Har lest litt om brystbetennelse og det er jo akkurat slik jeg har/har hatt det. Feber, influensa lignende symptomer og frysen. Hadde dere tatt antibiotika med en gang eller prøvd å tømme brystet?

har ikke hatt det selv, så hadde nok googlet litt.. Men hadde uansett prøvd å tømme brystene ofte. Håper det gir seg raskt hos deg!

Dere har nok rett. Har lest litt om brystbetennelse og det er jo akkurat slik jeg har/har hatt det. Feber, influensa lignende symptomer og frysen. Hadde dere tatt antibiotika med en gang eller prøvd å tømme brystet?

Jeg hadde 4 ganger og ble tilslutt veldig syk med blodforgiftning og innlagt og behandlet på sykehus med intravenøs antibiotika. Måtte uansett tømme hyppig, hver 2. time på dag og 4. time på natt

Huff, god bedring!

Jeg hadde sår på den ene nippelen, så begynte jeg å få vondt i den ene puppen og våknet opp med feber,influensa og frøys og svettet. Dro til legevakten og fikk antibiotika med engang. Han sa det var lurt at jeg kom med engang.

Jeg hadde sår på den ene nippelen, så begynte jeg å få vondt i den ene puppen og våknet opp feber,influensa og frøys og svettet. Dro til legevakten og fikk antibiotika med engang. Han sa det var lurt at jeg kom med engang.
Det var godt å høre. Jeg valgte å sette igang med kuren, etter å ha lest litt om brystbetennelse. Tenkte det var dumt å vente til det var blitt verre. Frøys og fikk feber igjen nå i kveld, så det er vell lurt å prøve å kvitte seg med det raskest mulig. Pumpet du utenom? Eller bare ammet vanlig?

Jeg hadde 4 ganger og ble tilslutt veldig syk med blodforgiftning og innlagt og behandlet på sykehus med intravenøs antibiotika. Måtte uansett tømme hyppig, hver 2. time på dag og 4. time på natt
Uffda, så kjedelig:( Får prøve å tømme jeg og, men øker ikke melkeprodukskonen da? Hvor mye pumpet du?

Uffda, så kjedelig:( Får prøve å tømme jeg og, men øker ikke melkeprodukskonen da? Hvor mye pumpet du?

Jeg pumpet i 10-20 min på hvert bryst. Jo, melkeproduksjonen kan øke av hyppig stimulering. Hos meg økte den i begynnelsen, men så ble jeg veldig dårlig natt til dagen jeg ble innlagt (fikk over 40,5 i feber tross Paracet + antibiotika og besvimte til slutt da jeg prøvde å bevege meg), og etter det fikk jeg kun ut noen dråper og etter det tok produksjonen seg aldri opp..

Det var godt å høre. Jeg valgte å sette igang med kuren, etter å ha lest litt om brystbetennelse. Tenkte det var dumt å vente til det var blitt verre. Frøys og fikk feber igjen nå i kveld, så det er vell lurt å prøve å kvitte seg med det raskest mulig. Pumpet du utenom? Eller bare ammet vanlig?
Jeg ammet på den puppen jeg hadde vondt og pumpet den andre. Legen sa det var best at han ammet på puppen som jeg hadde brystbetennelse i. Brukte også Ammeskjold for å beskytte nippelen mot bakterier. Massere i dusjen i varmt vann.

Hvordan går det med deg?

Back
Topp