Feber, kvalme????

kula<3

Andre møte med forumet
Trudde jeg fikk omgangssyken i går, men ser ikke ut som om det er det? Ble kjempe kvalm i går, verking i ledd og uvel, på kvelden kom feberen, ikke sovet i natt fryser jo og svetter jo om hverandre. Nå er er jeg bare kvalm og feber, håper å slippe omgangsyken, men ikke vært sånn her dårlig før heller, så litt usikker hva dette er for noe, føler meg jo ikke syk? Noen som har hatt det lignende?

Jeg hadde lignende symptomer i begynnelsen av dette året, vet ikke hva det var, men holdt på i et par uker og sluttet igjen.

Detvar dessverre omgangssyken, tok bare tid før det kom igang... Sliten nå, ikke spist siden tirsdag, prøver men til ingen nytte, også så å si ingen søvn, lille gutte er unormalt stille, men samboeren hadde ringt jordmor for han var engstelig, og han ble rolig etter å ha snakket med henne.

Hadde det for 14 dager siden. Slapp, feber også kom oppkast og "den andre veien". Hadde veldig vondt i magen også, men babyen var aktiv hele tiden så jeg var ikke bekymret for den. Varte i 5 dager før jeg ble ordentlig frisk.
God bedring.

Æsj da:( Høres ut som du har fått en hissig variant.. Gubben var uggen antagelig bare 1 times tid før han spøy, det varte kun et kvart døgn, men han var slått ut i 2-3 dager etterpå da. Ønsker deg god bedring, håper du blir kvitt det fort!

Back
Topp