Hvor mye/lite feber kan man ha i svangerskapet før man tar paracet?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Formen er mildt sagt elendigAner ikke. Men føler du deg dårlig så ta deg en paracet. Det er ikke farlig å ta paracet når man er gravid. Fikk sterkere og oftere medisiner av sykehuset.
God bedring [emoji4]Fikk ikke sove i går kveld pga feberen, så endte med at jeg tok paracet. Tok igjen da jeg stod opp i dag tidlignå har jeg inntatt sofaen og skal bare alappe av
![]()
Tusen takkGod bedring [emoji4]
Om du føler deg elendig og har feber, synes jeg du bør ta en paracet og sove. Greit at man ikke skal bruke medisiner ukritisk og hele tiden, men trenger du det, så ta paracet.
God bedring!
Jenta mi er også født med det. Vi fikk beskjed om at det kunne komme av at hun fikk astmamedisin fra 8 mnd alder...Ser du kom frem til å ta paracet jaJeg ble født uten emalje på melketennene og en av "voksen"jekslene. Min mor fikk beskjed om at dette antakelig var fordi hun hadde hatt feber under graviditeten.
Jenta mi er også født med det. Vi fikk beskjed om at det kunne komme av at hun fikk astmamedisin fra 8 mnd alder...