Feber i svangerskapet

Aner ikke. Men føler du deg dårlig så ta deg en paracet. Det er ikke farlig å ta paracet når man er gravid. Fikk sterkere og oftere medisiner av sykehuset.

Aner ikke. Men føler du deg dårlig så ta deg en paracet. Det er ikke farlig å ta paracet når man er gravid. Fikk sterkere og oftere medisiner av sykehuset.
Formen er mildt sagt elendig :( men feberen er ikke høy, så vurderer å bare sove det av meg ;) lurer bare på om det er uheldig for barnet i magen at jeg har feber...

Fikk beskjed av jm å ta paracet. Verre for barnet med feber og jeg hadde ikke høy feber.

Om du føler deg elendig og har feber, synes jeg du bør ta en paracet og sove. Greit at man ikke skal bruke medisiner ukritisk og hele tiden, men trenger du det, så ta paracet.
God bedring!

Det er ikke noe i veien å ta paracet når man har feber.
Følg doseringen på pakken, så er du trygg.

Fikk ikke sove i går kveld pga feberen, så endte med at jeg tok paracet. Tok igjen da jeg stod opp i dag tidlig :) nå har jeg inntatt sofaen og skal bare alappe av :)

Om du føler deg elendig og har feber, synes jeg du bør ta en paracet og sove. Greit at man ikke skal bruke medisiner ukritisk og hele tiden, men trenger du det, så ta paracet.
God bedring!

Tenker samme, og spesielt for å få sove. Søvn er jo viktig for å bli frisk igjen :)

Ser du kom frem til å ta paracet ja :) Jeg ble født uten emalje på melketennene og en av "voksen"jekslene. Min mor fikk beskjed om at dette antakelig var fordi hun hadde hatt feber under graviditeten.

Ser du kom frem til å ta paracet ja :) Jeg ble født uten emalje på melketennene og en av "voksen"jekslene. Min mor fikk beskjed om at dette antakelig var fordi hun hadde hatt feber under graviditeten.
Jenta mi er også født med det. Vi fikk beskjed om at det kunne komme av at hun fikk astmamedisin fra 8 mnd alder...

Jenta mi er også født med det. Vi fikk beskjed om at det kunne komme av at hun fikk astmamedisin fra 8 mnd alder...

Dette er bare noe min mor har sagt til meg altså :P Kan jo sikkert komme av andre ting også :)

Med junior hadde jeg influensa med HØY feber. Var for syk til å komme meg til legen. Lå på sofaen i koma i over 3 dager. Ikke spiste eller drakk. Husker 0 fra de dagene. Våknet 3 dager senere. Så jeg må ha hatt sykt høy feber. Tok ikke Paracet. Men junior har emalje og er en tilsynelatende frisk 12 år gammel gutt :)

Back
Topp