Feber i starten av graviditeten

*Høna*

Forumet er livet
* Fra frø til Juliblomst 2015 *
Augustlykke 2015
Nå maser jeg fælt her, men det er jo første gang jeg er gravid og har jo ventet så lenge på det her så vil jo gjøre ting riktig

Jeg har liggi med høy feber siden i går, nesten ikke fått i meg noe mat (pga kvalme) og hoster en del. Har dette noe å si for den lille i magen?

Skal ikke ha noe å si, med ikke gå med feber over lengre tid uten å kontakte lege.
Hosting og manglende inntak påvirker ikke den lille, den tar den næringen den trenger med mindre du er veldig undervektig.

Ta paracet for å holde feber i sjakk!!

ORIGINAL: Luthien05

Skal ikke ha noe å si, med ikke gå med feber over lengre tid uten å kontakte lege.
Hosting og manglende inntak påvirker ikke den lille, den tar den næringen den trenger med mindre du er veldig undervektig.

Ta paracet for å holde feber i sjakk!!

Er langt i fra undervektig, har nok å tære på :o) Jeg tenkte at jeg skulle vente så lenge som mulig med å ta paracet da, har jo egentlig ikke lyst til å ta noe i det hele tatt..

Legen min har sagt i begge svangerskapene at jeg heller skal ta paracet enn å ha høy feber eller hodepine, fordi når mor har det bra har barn det også bedre :)

ORIGINAL: Luthien05

Legen min har sagt i begge svangerskapene at jeg heller skal ta paracet enn å ha høy feber eller hodepine, fordi når mor har det bra har barn det også bedre :)

Oki, takk for svar [:)]

Det er bedre å ta paracet enn at babyen blir så varm.[:)]

Back
Topp