Feber hos mor

Lykkelig1985

Forelsket i forumet
Juli13-jentene
Har vært uvell og feberfølelse i hele dag, tok nettopp temperaturen og den viste 37,5. Jeg ringte nettopp legevakten og de sa jeg burde komme opp for en sjekk. Jeg tenkte først brytbetennelse, men melken renner fint når han ammer og de ser ikke røde ut. Men de er litt harde enkelte plasser. Uff kjenner dette gjør meg beskymret for vi har nettopp fått til ammingen for 3 dager siden. Vil ikke at det skal ødelegges nå. Venter bare på familien min som er på trilleturer så blir det legevakten på oss. Æsj og snart tid for neste amming. Frister lite å blottlegge seg der.

Termin 30 juli, gutten kom 21.07.2013 :)

Skulle stå 38,5.

Jeg fikk frostanfall og influensafølelse noen dager etter fødsel. Mistenkte som deg brystbetennelse eller betente sting, men det viste seg å være en vanlig virusinfeksjon. Sjekk det ut, for det kan være bare noe som går nå...

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Nettopp kommet hjem, fult utslag på urinveisinfeksjon. Så fikk med meg antibiotika. Så nå går det i antibiotika og paracet. Håper inderlig jeg våkner uten feber i morgen. Utrolig slitsomt å ha disse ammerundene når en sitter der å skjelver og har vondt fra topp til tå.

Godt du fant ut hva det var :) Uff, jeg føler virkelig med deg. Det er tøft å bli syk og mor samtidig!

----------------------------
Fødte en gutt 20. juli ❤

Masse god bedring, håper du føler deg bedre i morgen ❤

❤Prinsen født 3 juli, 7 dager før termin❤

Tusen takk jenter :)

Back
Topp