Feber BHG.

All song

Forumet er livet
Julibarna2014
Aprillykke 2016
Hæmta gutten min i BHG. Der satt han med porten och vænta på meg. Ser på han att han ikkje er seg selv.
De førsta han sier er att han er syk han har vont i pannen. Och han fryser :(.
Kænner på han. Han er varm. På vei ut av bhg kommer en av de ansatta fram å frågar ett eller annat om bursdag.
Sier ifra att han ikkje er i form, ohh svara hon. Kænner på pannen hans å sier du e varm.
Nå tenker eg å Lurar på hvor længe har sønnen min gått å vart dårlig i BHG. Hvor længe har han haft feber idag i BHG. Stakkarn syntes på han att han var dårlig och ingen av de ansatta såg detta.
Kom hjem da var feber 39,4.
Vet inte vad jag ville me detta innlegget men syns de e veldigt synd att barn ska vara i BHG nær de er Syka. Får dårligt samvitte att eg ikkje hæmta han tidigare idag:(

Høres ikke bra ut :( Dere hadde vel nettopp en runde med et øye som ikke er bra også?

Ville tatt det opp med ped.leder og hørt om vedkommende har noen tanker om hvorfor de ikke har oppdaget det...

Høres ikke bra ut :( Dere hadde vel nettopp en runde med et øye som ikke er bra også?

Ville tatt det opp med ped.leder og hørt om vedkommende har noen tanker om hvorfor de ikke har oppdaget det...
Yes de var sisst uke. Er blir veldigt ledsen av å veta att mitt barn e syk och er i en Bhg der ingen fölger med :-(

Så kjipt det måtte føles :( men du kunne jo ikke ha visst noe så ikke klandre deg selv for å ikke ha kommet tidligere.
Har det skjedd før? At han har vært syk og de ikke oppdaget det? Uansett ville jeg nok ha tatt det opp med noen ansvarlig... Synes egentlig det er rart at de ansatte ikke oppdaget det om han var så dårlig som du skrev :o tenker hvem som helst skulle ha sett på et barn som har 39,4 i feber at det ikke er i form??

Så kjipt det måtte føles :( men du kunne jo ikke ha visst noe så ikke klandre deg selv for å ikke ha kommet tidligere.
Har det skjedd før? At han har vært syk og de ikke oppdaget det? Uansett ville jeg nok ha tatt det opp med noen ansvarlig... Synes egentlig det er rart at de ansatte ikke oppdaget det om han var så dårlig som du skrev :eek: tenker hvem som helst skulle ha sett på et barn som har 39,4 i feber at det ikke er i form??
Det tenker ikke for det er stor forskjell på barn
Min løp rundt som vanlig selv med 40 i feber, ingen kunne se på han at han hadde feber.
Eneste gangen han har vært dårlug og kagt rett ut ved feber var den gangen hadde 41 i temperatur

Du skal da ikke ha dårlig samvittighet
For alt du vet kan han ha hatt en super dag men plutselig blitt dårlug like før henting

Du skal da ikke ha dårlig samvittighet
For alt du vet kan han ha hatt en super dag men plutselig blitt dårlug like før henting
Ja, den signerer jeg på :) du vet jo ikke når han ble dårlig. Han burde jo ikke ha vært dårlig når de spist lunsj for eksempel, da burde de ha sett det :) (vanligvis får de jo mindre matlyst når de er syke, men jeg vet ikke om det gjelder han da!)

Ja, den signerer jeg på :) du vet jo ikke når han ble dårlig. Han burde jo ikke ha vært dårlig når de spist lunsj for eksempel, da burde de ha sett det :) (vanligvis får de jo mindre matlyst når de er syke, men jeg vet ikke om det gjelder han da!)
De hade tex frukt/ samling 20 minut för eg hämta han.

Last edited:
Skjønner godt at det er kjipt. Spør de hvordan formen hans var tidligere på dagen?

Det tenker ikke for det er stor forskjell på barn
Min løp rundt som vanlig selv med 40 i feber, ingen kunne se på han at han hadde feber.
Eneste gangen han har vært dårlug og kagt rett ut ved feber var den gangen hadde 41 i temperatur
Samme erfaring har vi. Jeg klarte å se det på dattern pga hun ble sånn annerledes rød i kinnene de gangene hun hadde feber i bhg, men det er jo fordi jeg er mammaen og ser slikt. Først ved 41 ble hun slått ut... Så enig med deg!!

Uff da, klem til deg. :( er iallefall ingenting du skal ha dårlig samvittighet for. :(

:/ han kan jo ha blitt brått dårlig allikevel... Men hva sa de da? Var det ingen som hadde merka noe på han?
Hvordan går det med han nå?
Nei ingen hade merk noet. De var meg som sa ifra till de att han sier att han er syk , fryser og han ikkje er i form . Feber inatt och blir hjemma idag.

Skjønner samvittighetsfølelsen virkelig :-( men barnefeber kan jo både komme og forsvinne i rekordfart. Ville slått meg til ro med at det nettopp skjedde, de vil vel ikke ha syke barn i BHG heller.

Idag blev 2 åringen levert i BHG kl 9:40. Kl 11:50 ringer de å Sier hon har feber og vill eg ska hæmta henne. Eg er i BHG på 10 minut. Kommer hjem me jenta og måler temp den er 36,6:eek::eek: børjat bli koko eg.
Va sier man då? Vad gjør man?

Idag blev 2 åringen levert i BHG kl 9:40. Kl 11:50 ringer de å Sier hon har feber og vill eg ska hæmta henne. Eg er i BHG på 10 minut. Kommer hjem me jenta og måler temp den er 36,6:eek::eek: børjat bli koko eg.
Va sier man då? Vad gjør man?
Er det lillesøster det?
Hmm... Ikke mye å gjøre med det nå? Hun er allerede hjemme. Se an formen til imorgen tenker jeg.
Er det samme bhg?

Vanskelig situasjon det er, men mest sannsynelig burde jo lagt merke til det. Vertfall hvis de kjenner han. I våres BHG så merker de ansatte med en gang hvis lillemor ikke er i form

Ja samma BHG , lillesøster fast annen avd
Veldig vanskelig situasjon ja... :( du må nesten bare bestemme deg for å ta opp det med noen eller ikke. Han kan jo plutselig ha blitt syk etter frukten, og hun kan jo ha opptrett trøtt og sliten+at de visste at storebror var syk?
Ønsker i hvert fall barnet/barna dine god bedring!

Første tanke var at eg ville sjekka tempmåleren min. Det er veldig store feilmarginer på dei, så viss bh oppfatta at ho hadde feber, ville eg vore glad for at dei gav beskjed.
Trur ikkje dei hadde ringt heilt uten grunn:)
At dei ikkje merka at han var sjuk, syns eg er verre, men som andre skriver kan han nettopp ha blitt dårlig, og dei små gir jo ofte ikkje beskjed om sånt:(

Back
Topp