FebbisBebbis❄️ Skjult gruppe

RosaGull

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
FebbisBebbis2021 ❄️
Som tittelen viser så var det flest stemmer på FebbisBebbis2021❄️

Hemmelige gruppen kan vi få imorra men først må vi velge hvem som kan være tilgangsansvarlig

Vanligvis er det bare et par tilgangsansvarlige. Jobben deres er å sørge for at de som skal ha tilgang til den skjulte gruppen meldes inn i et eget forum til forumansvarlige, og det samme med de som eventuelt skal fjernes fra gruppen. Ellers er de med på å passe på at praten i den skjulte gruppen er fin og ikke bryter forumregler.

takk for tilliten til noen av dere som pekte på meg men må høre om resten er enig først. Og jeg vil gjerne ha minst en til. Noen som melder seg?

Fristen er imorgen kl 10:00

♥️♥️♥️

Hemmelige gruppen kan vi få imorra men først må vi velge hvem som kan være tilgangsansvarlig

Vanligvis er det bare et par tilgangsansvarlige. Jobben deres er å sørge for at de som skal ha tilgang til den skjulte gruppen meldes inn i et eget forum til forumansvarlige, og det samme med de som eventuelt skal fjernes fra gruppen. Ellers er de med på å passe på at praten i den skjulte gruppen er fin og ikke bryter forumregler.

takk for tilliten til noen av dere som pekte på meg men må høre om resten er enig først. Og jeg vil gjerne ha minst en til. Noen som melder seg?

♥️♥️♥️

Jeg er helt for at du skal være tilgangsansvarlig.
Om du trenger flere, så kan godt jeg. Er litt ny i gamet, men trenger noe å bruke tiden min på da dagene går utrolig seint

Supert det :)

Så bra at dere ønsker jobben :-) blir nok helt supert❤️❤️

Supert at dere tar ansvar :)

Har jeg forstått det riktig at jeg må vente litt med å bli med i gruppen siden jeg ikke ble medlem før 28.mai?

Supert at dere tar ansvar :)

Har jeg forstått det riktig at jeg må vente litt med å bli med i gruppen siden jeg ikke ble medlem før 28.mai?
Ja jeg tror man må ha vært på forumet i minst 1 mnd. :)

Enig - takk for at dere vil være det!
Dere kommer til å gjøre en super jobb :smiley-bounce016

Så fint at dere vil være tilgangsansvarlige :)

Jeg er helt for at du skal være tilgangsansvarlig.
Om du trenger flere, så kan godt jeg. Er litt ny i gamet, men trenger noe å bruke tiden min på da dagene går utrolig seint
Så utrolig hyggelig at du vil være med. Tro meg jeg er like amatør selvom jeg har vært her like. Det blir spennende da. Første gang for meg og hehe ❤️ Supert få se om det blir fler

Dere er Sååå søte. Takk alle sammen. Jeg er som sagt litt amatør og dette er første gangen men det blir sikkert gøy♥️ Gleder meg ❤️

Vi kan i denne gruppa bli enige om å endre kriteriene for tilgang. Feks. 150 innlegg på 2-3 uker. 50 innlegg og minst en mnd. Kan sikkert fortsatt gjelde i tillegg. Minimum ant. Uker som medlem er 2 uker.

Så flinke dere er!

Så bra at dere ønsker det :love7 dere blir nok et supert team :thumright:thumright

Kan ikke se at jeg har blitt medlem av denne gruppen, oppfylte jeg ikke kravene for å bli medlem?

♥️♥️♥️

Kan ikke se at jeg har blitt medlem av denne gruppen, oppfylte jeg ikke kravene for å bli medlem?
Hei. Sendte du melding om å bli medlem i gruppen? Ser også at du har ikke skrevet nok innlegg :wideyed: Du bør ha minimum 50 innlegg i termingruppen!

Last edited:
Back
Topp