Febbisbabyen is made in .....?

Lite spenning på da området, flaks me fekk det te i da heile siden mannen blei operert i tidsrommet rundt :-p

Vel, vår februarbaby ble laget meget lydløst (håper jeg i alle fall) på gjesterommet i min mor sitt hus..:oops: Var på besøk da jeg fikk tydelige EL-smerter så den sjansen kunne ikke gå oss forbi. Spiren satt på det ene forsøket da:happy:
Jeg bare håååååper bare at min mor ikke begynner å regne når vi forteller at hun skal bli bestemor- hun er mattelærer så sannsynligheten er der..:hilarious:

Vel, vår februarbaby ble laget meget lydløst (håper jeg i alle fall) på gjesterommet i min mor sitt hus..:oops: Var på besøk da jeg fikk tydelige EL-smerter så den sjansen kunne ikke gå oss forbi. Spiren satt på det ene forsøket da:happy:
Jeg bare håååååper bare at min mor ikke begynner å regne når vi forteller at hun skal bli bestemor- hun er mattelærer så sannsynligheten er der..:hilarious:

Haha, genialt

Vår Febbisbaby ble laget på en sliten AirBnb i Glasgow da vi skulle se Ed Sheeran live! Vi hadde prøvepause en syklus og hadde bevisst ikke ubeskyttet samleie dagene før da jeg skulle hatt eggløsning i følge trackeren min. Ikke fordi vi ikke vil ha barn, men fordi vi er slitne etter exu og prøving og følte vi trengte litt prøvefri i sommer. Men når man ikke prøver, da kommer den gitt! Og til tross for Endo og tidligere exu satt spiren seg riktig sted også!

Back
Topp