feb. 2011 signatur?

vevina

Forumet er livet
ser det er så mange med fine bilder der det ståpr februar. 2011 osv, hvor finner man dem, er det noe alle kan låne eller???[:)]

Her finner du en del å velge i [:)][:)]

Bare å bruke fritt [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19766460

Hvordan få det inn i min egen signatur? Nytter ikke å klikke på bildet og kopiere

Skriver dere bak? Det skal stå uten mellomrom... 

UFF... Jeg er ikke et teknisk geni[&:] Skal jeg inn på min profil og legge til noe der?

Skjønte nå hva jeg gjorde feil. Man må klikke på egenskaper, kopiere adressen til bildet og så putte inn klammer med img. Jeg er litt nybegynner på dette og har ikke så god tålmodighet heller. Hehe.

Hvis du lagrer bildet på maskinen din. Så går du inn på www.imageshack.us -> laster opp bildet der.
Deretter kommer det opp litt under bildet noe som kalles "Forum code". Kopier denne og sett den inn i "signatur" feltet der dere redigerer profilen [:)]

Høyreklikk på bildet, kopier bildeadresse, lim inn i signaturfeltet på min profil, og husk å skrive bak, uten mellomrom.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

tja, jeg har mine tvil om at bildene er lånt med tillatelse av verken fotografen eller foreldrene til barnet, så om du har samvittighet til å bruke slikt fritt så...

Jeg vet mange bruker slikt som 'fritt vilt' her på BV, men personlig synes jeg det er en stygg uvane. Synes du ikke det er rart å ha bildet av en villt fremmed unge i en signatur?

ORIGINAL: Alvani

tja, jeg har mine tvil om at bildene er lånt med tillatelse av verken fotografen eller foreldrene til barnet, så om du har samvittighet til å bruke slikt fritt så...

Jeg vet mange bruker slikt som 'fritt vilt' her på BV, men personlig synes jeg det er en stygg uvane. Synes du ikke det er rart å ha bildet av en villt fremmed unge i en signatur?

Joda, skjønner tanken din. Og ja det er nok for lett å "låne" bilder til eget formål.
Beklager om jeg har støtt deg!