feb. 2011 signatur?

vevina

Forumet er livet
ser det er så mange med fine bilder der det ståpr februar. 2011 osv, hvor finner man dem, er det noe alle kan låne eller???[:)]

Her finner du en del å velge i [:)][:)]

Bare å bruke fritt [:)]

http://forum.babyverden.no/tm.aspx?m=19766460

Hvordan få det inn i min egen signatur? Nytter ikke å klikke på bildet og kopiere

Skriver dere bak? Det skal stå uten mellomrom... 

UFF... Jeg er ikke et teknisk geni[&:] Skal jeg inn på min profil og legge til noe der?

Skjønte nå hva jeg gjorde feil. Man må klikke på egenskaper, kopiere adressen til bildet og så putte inn klammer med img. Jeg er litt nybegynner på dette og har ikke så god tålmodighet heller. Hehe.

Hvis du lagrer bildet på maskinen din. Så går du inn på www.imageshack.us -> laster opp bildet der.
Deretter kommer det opp litt under bildet noe som kalles "Forum code". Kopier denne og sett den inn i "signatur" feltet der dere redigerer profilen [:)]

Høyreklikk på bildet, kopier bildeadresse, lim inn i signaturfeltet på min profil, og husk å skrive bak, uten mellomrom.

ORIGINAL: HøstVinterMamma

tja, jeg har mine tvil om at bildene er lånt med tillatelse av verken fotografen eller foreldrene til barnet, så om du har samvittighet til å bruke slikt fritt så...

Jeg vet mange bruker slikt som 'fritt vilt' her på BV, men personlig synes jeg det er en stygg uvane. Synes du ikke det er rart å ha bildet av en villt fremmed unge i en signatur?

ORIGINAL: Alvani

tja, jeg har mine tvil om at bildene er lånt med tillatelse av verken fotografen eller foreldrene til barnet, så om du har samvittighet til å bruke slikt fritt så...

Jeg vet mange bruker slikt som 'fritt vilt' her på BV, men personlig synes jeg det er en stygg uvane. Synes du ikke det er rart å ha bildet av en villt fremmed unge i en signatur?

Joda, skjønner tanken din. Og ja det er nok for lett å "låne" bilder til eget formål.
Beklager om jeg har støtt deg!

Joda, skjønner tanken din. Og ja det er nok for lett å "låne" bilder til eget formål.

neida, du har jo ikke brukt mine bilder så jeg er ikke støtt :p men synes folk skal tenke over hva de faktisk gjør.

Se for deg at du går til fotografen om 9 mnd og tar nyfødt bilder. Fotografen legger de ut på nett, og så finner en på BV ut at hun vil bruke det som signatur.....

neida, du har jo ikke brukt mine bilder så jeg er ikke støtt :p men synes folk skal tenke over hva de faktisk gjør.

Se for deg at du går til fotografen om 9 mnd og tar nyfødt bilder. Fotografen legger de ut på nett, og så finner en på BV ut at hun vil bruke det som signatur.....

Skjønner godt hva du mener. Så jeg fjerna signaturen min. Og lager meg heller en personlig en med egne bilder [:)]

En på et forum tidligerer fant bilde av ungen sin på en profil. Hun ble fly forbannet siden fotografen ikke hadde fortalt at bildene skulle legges ut på nett i første omgang.

Så selv om mange av bildene av veldig fine kommer ikke jeg til å bruke en med et eksisterende baby inni.

ORIGINAL: nyskjerrig

En på et forum tidligerer fant bilde av ungen sin på en profil. Hun ble fly forbannet siden fotografen ikke hadde fortalt at bildene skulle legges ut på nett i første omgang.

Så selv om mange av bildene av veldig fine kommer ikke jeg til å bruke en med et eksisterende baby inni.

Ja, det kom ei inn på det andre terminforumet jeg henger på og sa det var venninna hennes sin unge som var i en del av signatur bildene som var brukt der..(det var 2008 da) Venninna hadde også blitt litt paff..

Dumt når fotografer bare legger ut bilder uten å spørre foreldrene.. ikke alle som vil distrubere bilder av ungene sine på nett, selv om man er uigjenkjennelig som nyfødt kontra 1 år senere....

Men selv om jeg har masse bilder med copyright så ville jeg fremdeles ikke brukt det som signatur med mindre det er min egen unge.. føles bare rart.... synes jeg? :)

Mange på forumet begynte derfor å bruke sko, bamser og smokker som signaturer istedet.. [;)]

Back
Topp