FB - synlig?

Flyvertinnen

Forelsket i forumet
Hei!

Om man oppretter en gruppe på FB (termingruppe) vil man da vises som Admin, tross at gruppen er hemmelig? Søkte kjapt ista og da fant jeg flere grupper for 2020 (ikke mai da) og da så man ikke medlemmene, men de som var Admin. Noen som vet?

:anyone

Hvis gruppen er hemmelig, så kan vel ikke folk søke den opp heller?

Mars gruppen jeg er medlem i på Facebook er lukket, da kan en se hvem som er administrator bare og ikke medlemmer. Medlemmer kan kun ses etter en har meldt seg inn.

Hvis gruppen er hemmelig, så kan vel ikke folk søke den opp heller?

Mars gruppen jeg er medlem i på Facebook er lukket, da kan en se hvem som er administrator bare og ikke medlemmer. Medlemmer kan kun ses etter en har meldt seg inn.

Okey, takk for svar :happy090

Hei!

Om man oppretter en gruppe på FB (termingruppe) vil man da vises som Admin, tross at gruppen er hemmelig? Søkte kjapt ista og da fant jeg flere grupper for 2020 (ikke mai da) og da så man ikke medlemmene, men de som var Admin. Noen som vet?

:anyone

Har funnet for mai jeg, og blitt med :D

Fant den. Du må søke på termin mai 2020 og filtrere søket til grupper, og så bla ganske langt ned

Takk! Nå fant jeg den også :love017 Men vet ikke helt om jeg tør å melde meg inn enda, det er jo fortsatt tidlig og vi har ikke fortalt det til noen :smiley-ashamed005

Takk! Nå fant jeg den også :love017 Men vet ikke helt om jeg tør å melde meg inn enda, det er jo fortsatt tidlig og vi har ikke fortalt det til noen :smiley-ashamed005
Jeg passa på at ingen jeg kjenner er med i den før jeg ble med, og ingen jeg kjenner var der så da ble jeg medlem :)

Vil heller ikke melde meg inn om det er søkbar. Oktober gruppa var hemmelig, og folk ble sendt link til her inne på innboks om jeg ikke husker feil. Så da får jeg bare vente :P

Back
Topp