FB status.. var festlig:)

Femme Fatale

Elsker forumet
❄️ Januargull 2023 ❄️
Du skal ikke bekymre deg for de som snakker bak ryggen din! Det betyr bare at du er et skritt foran, og at de står i perfekt posisjon til å kysse deg i ræva ;)

Synes sånne statuser er utrolig dårlige jeg. Noen har bare så veldig behov for stadig å få frem at de er så utrolig mye bedre enn andre....

Morsom den da [8D]

ORIGINAL: Tingeling!

Synes sånne statuser er utrolig dårlige jeg. Noen har bare så veldig behov for stadig å få frem at de er så utrolig mye bedre enn andre....

Det vare når bare den ene siden av saken!![8D] Hva med poenge med at man er drittlei av at noen snakker bak ryggen på en?? Jeg har ikke hatt denne statusen, men i så fall setter jeg meg ikke på min høye hest, men mener fortsatt at de som slenger med leppen om meg kan kysse meg bak!![8D][;)][:D]

for meg virker det bare som at personen tror at det er folk som snakker bak ryggen på en, sånne type ting holder jeg for meg selv jeg da..liker generelt dårlig sånne ordtak etc som kommer på statuser til det kjedsommelige..

ORIGINAL: FrittFram

ORIGINAL: Tingeling!

Jeg er sååå lei sånne kjedestatuser.
Schmelle ut ALT en trekker en millimeter på smilebåndet av, blir litt krampe for min del.

er også lei av de og jeg har de ikke selv(heller ikke denne) men jeg syns den var festlig..

Såg akkurat denne. Den var litt bra da.. Men jeg orker ikke sånne statuser om dem ikke slår meg hardt i hjerterota , noe dem sjeldent og aldri gjør.

( Legger den her, så slipper jeg og lage enda en fb status tråd. )

Det forventes at en kvinne har rent og ryddig hus til enhver tid, tomme skittentøyskurver, er velsminket, velduftende, slank, sunn, vokter språket sitt og oppfører seg prikkfritt.
Kopier denne statusen om du har begynt å mistenke at du er en mann...

jeg synes også de er tåplige. også er jeg drittlei girlpower- og jeg- er- mamma- og- jævlig- stolt- av- det statuser

Hahaha, så flere på vennelista mi som hadde denne stasuen for flere uker siden.
Tenker at på enkelte, spesiellt små plasser(kanskje?) så passer denne statusen veldig godt.

Back
Topp