FB gruppe! Bli med!

GutteMamma89

Gift med forumet
Novemberlykke 2022
For de som ønsker er det nå opprettet en fb gruppe for oss som venter i november :dummy::dummy1:

Den heter : Termin November 2022 :happy:
 
Ingen kan vite om dette enda. Så må ikke vises verken innlegg eller at jeg er medlem der
 
Så venner og kjente kan ikke få opp notification om at jeg er blitt medlem o_O?
Å ingen kan se hvem medlemmenes er :p?
Tørr nesten ikke melde meg inn i frykt for at noen skal oppdage det:hilarious::hilarious:
 
Så venner og kjente kan ikke få opp notification om at jeg er blitt medlem o_O?
Å ingen kan se hvem medlemmenes er :p?
Tørr nesten ikke melde meg inn i frykt for at noen skal oppdage det:hilarious::hilarious:
Ingen varsel, kun medlemmer ser andre medlemmer.
 
Jeg er ikke helt klar for at andre medlemmer ser at jeg er der, jeg kommer kanskje senere:rolleyes:
 
Jeg meldte meg inn men så at det var flere der med felles bekjente så meldte meg rett ut igjen. Ingen i familien vet det så tidlig, så fikk litt panikk. Satser på å komme inn igjen litt senere:)
 
Jeg venter til jeg har sagt det til mine nærmeste :) Bor på et lite sted, så det ryktes kanskje fort dersom det er noen fra samme by der :confused:
 
Jeg blir veldig gjerne med når jeg er litt mer trygg selv ❤️
 
Jeg venter til jeg har sagt det til mine nærmeste :) Bor på et lite sted, så det ryktes kanskje fort dersom det er noen fra samme by der :confused:
Det var grunnen til at jeg ringte foreldrene mine i går. Møtte litt for mange på helsestajonen mens jeg ventet på jordmor. Og når de så hvem som hentet meg var det jo liksom ikke så mye tvil :angelic:
 
Det var grunnen til at jeg ringte foreldrene mine i går. Møtte litt for mange på helsestajonen mens jeg ventet på jordmor. Og når de så hvem som hentet meg var det jo liksom ikke så mye tvil :angelic:

Nei sånn er det når man bor på små steder :wacky: Jeg bestiller jo graviditetstest på nett også. Vil ikke bli observert i den hylla :laughing002
 
Back
Topp