favorittstilling?

Smulen

Forumet er livet
noen som tør utlevere seg her?
 
er så enig. utrolig digg å avslutte med den... *glise*
 
Trur jammen æ e enig der ja! Bakfra e best. "Skje" e jo ikkje så verst d heller, men d e jo på en måte bakfra!
 
Jeg liker og veldig godt å ri, bakfra klarer jeg ikke tanken på en gang, synes det er kjempeubehagelig...
 
Liker bakfra veldig godt, men synes nå at den gamle misjonæren er best eg, da kommer han best til med hendene[:D][:D]
 
kommer litt an på dagsformen, men bakfra er stort sett veldig bra. Ellers så er misjonæren bra. En annen favoritt er at jeg ligger oppå samboeren min med ryggen mot magen hans:)
 
ORIGINAL: Gitte87

[:D] sjøl om ikke sexen e som den bruker å være... [:'(] gler mej til soppen e borte[:)]

 
Hei du!
 
Har også sopp...
Blir snart gal av kløinga...
 
Hadde det for 3 uker siden også, men ble borte igjen, hadde mensen da.
Brukte canesten.
 
Nå har det kommet tilbake.[:'(]
Fikk beskjed av legen å ta en kur til med canesten, fordi det virka ikke når man hadde mensen....
 
Hvor lenge har du hatt det?
Og hva bruker du?
 
 
Please svar...
 
Dumme meg, men hva er "skje" fornoe..???
Todde jeg hadde prøvd det meste,men det har jeg aldri hørt om.
Bakfra er den beste stillingen. Kommer liksom best til da...
[;)]
 
ORIGINAL: sasja

Dumme meg, men hva er "skje" fornoe..???
Todde jeg hadde prøvd det meste,men det har jeg aldri hørt om.
Bakfra er den beste stillingen. Kommer liksom best til da...
[;)]

 
Det blir som bak fra, men dere ligger på siden i senga gulvet eller hvor dere foretrekker da. Passer veldig fint for litt rolig morra sex.[:D]
 
Like det best når æ får ligge på rygg og han ligg på sia, legg det eine beinet over midjen på han og den andre mellom beina hannes, litt i kryss liksom. Om det e nån som skjønne.
Da kan vi begge nyte akten uten at magen kjem i klem..[:)]
 
Back
Topp