Favorittsted i Norge

MissAugust

Gift med forumet
Mitt er i Rendalsfjellene. Vakker natur, stille og rolig, og man kan koble helt ut uten noen form for elektriske dingser

Jeg er veldig glad i lofoten og finnmark.

Tromsø og Stiklestad.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Lofoten kan je like. Bare vært der en gang-men frister til gjentagelse. Var veldig høygravid da vi var der, så d var litt begrenset hva je orket å gjøre

Breiset ved hardangervidda

Synes det er fin i Valdres også, gleder meg til jeg skal dit igjen

Lofoten dr vakkert ja. ;)
Synes sunnmøre er magisk. Fjord og fjell i vakker forening.
Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app

Sunnmøre har jeg aldri vært, kanskje jeg må planlegge en tur dit etterhvert

Kan vel kanskje si vi bor i ett flott land. Mase kontraster og flotte steder. Sunnmøre er flott ja. Og sørlandskysten..:)

Jeg syns at vi (dvs samboeren, frøkna og meg) skal feriere mer i eget land, det er jo sååå mye å se og oppleve. Men det er fryktelig dyrt å feriere i Norge også da.

For to sommrer siden kjørte vi bil til Nord-Norge, det var en knallfin tur, men pengene flyr :)

Kan vel kanskje si vi bor i ett flott land. Mase kontraster og flotte steder. Sunnmøre er flott ja. Og sørlandskysten..:)

Har blitt litt mettet på sørlandet etter å ha bodd der, men jo det er flott der også

Her er det ikke noe alternativ å feriere i utlandet da faren til eldste nekter å skrive ut pass, og vi har ikke giddet å tatt kampen :p Trives godt i hjemlandet og finner stadig små perler

Back
Topp